Sunday, March 20, 2011

支持MADE IN HK

崇洋崇日的心態係人都有..

今次見到本地品牌有新品出~

好奇之下都要支持~!


話說近日天氣又變,

濕疹又來!!!

(放心唔會影相POST出來嚇大家)

見到華潤堂有新品上架,

係高雪珀納,



開頭聽呢個名,

講真唔知係乜~

但介紹中知道係萬能的,
即時心動~!!

女人真係會咁笨?

今次成份係有維他命E, 可可油, 礦脂及天然石蠟的保濕膏~



當中不含虊性, 防腐劑及香料!

所以吱出來味道真係麻麻!!!




但做人又唔好睇表面,

標榜可以為香港人解決皮膚問題,

例如:濕疹, 腳跟乾燥, 蛇皮問題, 主婦手...等問題~

都要真係試一試先知係龍與鳳!


如果唔係因為功效強勁,

都好難會引到我買~!!

睇埋使用方法:
濕用-取出小量高雪珀納用清水沖濕均勻地按摩臉部或全身肌膚,然後用清水抺乾即可。

乾用-梳洗或沐浴後,取小量高雪珀納塗於臉、手、腳跟或全身,毋須沖洗。

講真....

功效未至於可達48小時~

但頭半日都叫做還可接受!

如果真係有濕疹既話,

要搽密D啦~





Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。