Saturday, March 19, 2011

二千世代魔法棒


由我出世到今時今日,

所認知的護膚品全部離唔開美白!

唔知係咪世人眼光永遠覺得"一白遮三醜"呢句話,

覺得白才是美~!!! 所以所有既女士們要追求眾人眼中的美而努力~!

當然我講得呢句, 我都係想同一般的女仔一樣, 向住同一個理想進發!

入正題吧!!

可能家族的遺傳,

天生黑底~ (唔係黑仔!)

白, 從沒有出現過!

不過唔緊要,

由於天生的"缺憾",

我追求的不再是如日本人的美白面孔,

而是沒有班的一張臉!

今次居然有機會比我試到新產品---SHISEIDO WHITE LUCENT



Intensive Spot Targeting Serum

SHISEIDO 獨家美白成分4MSK能有效阻止Tyrosinase (酪胺酸酵素) 活動,

從而減少黑色素的形成!

加上多效修護維他命C, 可以抑制黑色素潛伏體製造黑色素.

Super Hydro Synergy Complex 能為肌膚補充水份, 改善膚質.

葡萄糖基橘皮苷可以有助改善微血液循環, 使肌膚看來更富光澤,更健康!

( 唔知大家對於新PRODUCT 時會留意當中的成份, 科研, 功效等...資料! 如沒有的話, 大家要改一改這習慣吧~ 用在自己身上的東西, 怎可能有什麼成份也不知呢?? 雖然當中會有好多大家都未必明的詞同成份, 但係總好過入面有啲咩有害的原素自己都唔知阿~!) 

我個人係比較小心眼,

所以我會專登去佢地WEB SITE 再了解一下,


哈! 今次一去~

比我發現咗佢地一個好好的FLASH 設計,

有教大家點用呢支SERUM 配合手法才會用得事半功倍~



先吱2泵於手心!







在面上五個位置點上精華素



配合中央向外按摩手法


重複按摩動作三次, 直至吸收



或者大家會去佢地WEB SITE 睇, 可以得到更多資訊內容!!

所以我都唔係呢度大大介紹入面的成份等等內容吧!

(睇完佢地WEB SITE仲使睇我個BLOG既~!哼)

那我不如打開入面比大家睇下質地如何吧!



SIZE: 30ml

老實講... 佢個包裝好正, 好靚! 有一種cyber 的感覺,

一點都不老土...!

真係二千世代的design~!!



唔知點解, 我拎上手, 好似拎住支mic 咁!

又有種拎住小忌廉的變身棒一樣!

如果用咗呢未野, 可以變成小忌廉就好~ (又來自己係度幻想!)


一泵, 便會有這個份量, (根據說明書所講, 兩泵先夠!)

米米地色的~

看似杰杰地...但原來唔係!!!




一推開!! 好水阿!!

唔怪兩泵就夠搽全面啦!



唔係講笑, 三十秒內已經吸收哂~~

但表面還有涼涼的水潤感呢!!

係搽完這支Intensive Spot Targeting Serum 後,

大家可以再搽返平日自己的護膚品,

不過緊要係記得用防曬阿~!!!!(如果唔係..真係多多支魔法棒都冇用~!)






Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。