Monday, March 14, 2011

平過淘寶 又 靚到可以著係面的"爸爸同弟弟"

之前我收到個電郵係講有新品牌到香港,

我點會唔支持阿~~!

當然第一時間去睇下有咩荀野介紹大家啦!

今次專登去到TST LCX 新開的新品牌:

大家對呢個品牌係咪好陌生呢?

其實6IXTY 8IGHT作為法國浪漫跳脫少女時裝品牌,視每位女生為貴賓,由內至外均照顧周到的﹗服飾選擇多不勝數,旨在與每位女生一起塑造全面的個人獨特風格。6IXTY 8IGHT由內衣褲、舒適家居服、優閒襯衣、衛衣以至leggings、洗水牛仔褲系列等。款式設計時尚、備有獨特剪裁及選料精良,絕對是實而不華的shopping最新選擇,令女生任何時候都散發甜蜜可人的氣質。

佢地入面的"爸爸"款靚到震...有得試之外.....仲有介紹單張講佢地既DESIGN 同款式!

專登影比大家睇~~~


佢地宜家仲做緊SALE 呢~!


售賣點︰
6IXTY 8IGHT        
專門店︰
尖沙咀海港城LCX三樓
查詢電話︰
2730 7228



除咗內衣外, 仲會有唔錯的褲, 衫, 飾物~


LEGGING
帽, 腰帶..


外套



衛衣


大家可以放心..
店內場地好大,
可以慢慢睇呢...


每格櫃桶都有驚喜~~
大家可以拉開睇下呢~


好靚COLOUR 的,
好有少女味道!


款式又多....

有D仲可以露出來呢~!


我自己係入面都睇咗成個鐘~ (SALES 姐姐個個好NICE 阿)


大家襯過年前快D 去睇下啦~


****************************************************************















我相信大家都好關心個價錢呢~
平到你唔信HKD 68 起

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。