Wednesday, November 20, 2013

十分鐘內完成的免焗小點--黑礦石曲奇








黑礦石曲奇材料:

OREO 約20塊去除夾心, 
綿花糖約10粒(大SIZE)
牛油少許




把OREO除去夾心後放入保鮮袋壓碎備用.

鑊落少許牛油, 

溶後把綿花糖加入 .

轉至慢火, 待綿花糖溶後, 

熄火加入oreo 餅碎.


動作快手的攪至結合

放入器皿中, 

同時砌出所需形狀,

由於我打算一口一粒, 

所以壓成塊狀, 

待涼後可切成小件.

口感方面: 硬身的...
由於綿花糖溶後再乾的關係...會有反光效果.

合適: 有牙力的朋友,

慢慢硬同含會比較好.

味道方面,

不算太甜,

很香的朱古力加綿花糖味....(鬼唔知咩~~)

希望大家鐘意呢個新品初試啦~

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。