Thursday, March 17, 2011

我認為係"潮物"的東西~

阿技並非潮人也~ ( 唔係WYMAN 個D! )

一向打扮都係以舒服同整齊為主~

當然也會學人走下"校園風"啦~!!!! ( 唔知醜的著法, 迟下同大家分享!)

講返正題,

我好鍾意這一樣東西<--我個人覺得係潮物..








呢度只係我少部份的珍藏~

我鍾意聽歌, 但屋企又唔准我開大部機係度'FUNG",

要私人享受, 只可以用HEADPHONE!

好多時,

我鍾意用HEADPHONE 來做飾物的一種,

因為唔係人人都會有或會用,

所以我自己覺得呢D叫做"特別'!!!

琴日..

我又有新"飾物"啦~!!

係URBANEARS 既品牌,


今期佢地推出咗新COLOR,

一見鍾情...今次出現啦~!

買既原因很簡單~

1. 靚色
2. 靚聲
3. 外型靚
4. 可以當埋聽筒用! 即係我插著IPHONE 聽歌時,
佢可以聽埋電話!( 買既主要原因!)
5. 我覺得價錢合理HKD 469

除咗呢個色之外,

仲有好多引死我既色~

等我影比你地睇!

(容許有少少色差!)



大愛, 可惜舖頭冇入...!!



呢隻色係我諗咗咁耐決定二选一時的色~



實物會係深色少少..但係唔襯我膚色阿~!



呢隻, 下次再入, 我會入呢個, 哈蜜瓜色~



超級玩具綠, 一見到諗起LEGO個隻綠


男仔會鐘意既灰~~~型到震~!!!



青蜂俠個FRIEND !

舊有的色~


呢個原本係香蕉黃呢~不過相機食色...





雪白的白....好靚, 但我真怕會用得DIRTY...



而我買的..係咩樣..咩色..?


哈哈~~~
咪係呢個囉..

勁靚~!!!

其實好多HEADPHONE 個功能相約,

而價錢大約都係1XX-4XX,

你想出街用的話,

可以考慮要D 靚樣型仔的,

想要享受的,

要記住: 一分價錢一分貨阿~便宜莫貪~!!!!!



Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。