Sunday, March 13, 2011

一路畫...我心一直想起你~!

原來技安是一個容易喜, 容易悲的人!
喜歡講話, 分享, 很喜歡把自己心中的所有事跟喜歡的人坦蕩蕩的訢說,
上星期發生了一件事, 令這一個星期的技安變得很沉靜, 變得不愛講話了!
還是用文字去表達自己會比較容易和安心!
除了文字外, 阿技精於畫畫, 大家知道嗎?
由細到大, 我喜歡畫畫, 但是也是懶於畫畫..( 很茅盾吧!)
小時候, 自己會自己去幫人補習, 再搵錢去設計學院讀掃描, 平面設計, 透視學....
對於設計類很有興趣!  可惜, 始終都是難搵錢的職業, 都是把這個"興趣, 變作做閒時興趣吧!
或者大家唔介意,
阿技係度分享自己小時候的作品吧~!!! ( 註: 阿技不是大師級, 還有靚唔靚都係好主觀呢~! )
請大家用直覺去睇小妹的作品!!! 希望大家會領悟到我的意景吧~!
中學時期的作品:
上課時很無聊的右手畫左手...
考試時既作品:

出來做野之後, 自己一個人去墾丁---國境之南, 的一幅作品

後來再畫的便是這幅!!

這些作品都是自已的珍藏~
我成日同我屋企人講,
他日我有咩事<--冬瓜豆腐!!
要錢的話, 可以拎去賣! 好多畫家都係死咗後先會紅... 唔知我係唔係呢~!!!
至於最近的作品,
是新鮮的上星期六完成的~! (原本打算畫來送給別人, 現在只好自己收藏吧!)
地點是觀塘一間畫室, 是團購得知的一個地方,
jam en joy
http://www.jamenjoy.com/
地方雖然唔大, 人比較多, 但係對我影響唔大!
因為我都是自己自成一角, 自得其樂!
至於今次的主題是什麼?
大家不如用心去領悟吧!

由於時間多的關係..
於是我又完成多一張...

大家覺得如何..?
明白我嗎?
題外話: 正因為太用心的去畫, 沒有理會手上的顏料已經弄花了我的指甲....洗唔甩!!
原本人地油好指甲, 靚靚的...

今季新色....revlon...
這是黑色...2層效果已好突出~!
但宜家花咗啦..迫住要洗哂佢啦!!

有時為了藝術, 我明白都總要有些犧牲的...




Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。