Friday, March 25, 2011

我叫技安小姐!! 唔係枝安小組~~!

我明白大家打字好快,

也準確度好高,

但也希望大家係"SEND" 或 "確定" 之前可以再睇多次自己到底打緊什麼?

我曾見過自己個名變成:

原名: 技安小姐

演變後:

枝安小姐,
按安小姐,
技安小組,
枝安小組,
技女小姐.....-_-



原名:汪豬

注豬,
王豬,
洼豬!

其實...大家係咪想引我笑呢?

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。