Sunday, March 27, 2011

服!! 一個頂到風吹雨化而唔溶既妝~ 服!!

剛剛對上的星期日(即係琴日)出席了由JANICE LAM ( 名化妝師)舉辦的Estee lauder 新品發佈會!

由於要親身試過產品,

我才可以分享,

所以有關的內容會再遲少少再同大家分享~

但係為何我急不及待的推出呢篇文,

是我不得不寫個"服"字給這一個彩妝,

話說....預告文啦~

係Janice lam 的化妝室中,

學了用 Estee Lauder 的eyeline gel化一個smoky eye, 

於是便到我show time ( 唔知醜!)


呢個係未化妝前的我...(只搽咗base 同胭脂)

今次有機會玩既化妝品係...成條Estee Lauder 的彩妝line,

show 比大家睇下先~!




粉餅, 總有一隻色啱你~


見到都心動的胭脂色~


任君選擇的眼影



一開始, 便用Estee Lauder 既眼部打底霜係眼窩位打底,


即係呢個! 出來效果係肉色的, 功用係可以令眼影更出色, 同keep 後更耐,

加上質地好滑.... 好得意~



跟著用遮下膏遮埋眼圈,

Janice 教大家, 要遮得好, 最好用遮遐掃!


即係最近紅色蝴蝶筆個支~



跟著用我心水的淺棕色係近眼頭位上色~

Janice 又教大家, 放眼影要出色, 是點上去的, 已不是掃上去呢~


即係咁... ( 未化妝, 係冇乜神的..大家唔好要求咁多~!)

係用完淺色的眼影後,

便可以選擇較深色的放眼尾位置

而我....選擇了..



這一隻, 有閃金粉的眼影!




Janice 又教大家: 如果想控制得好,

可以利用斜角掃的前端上色, 斜斜的由眼尾開始, 會比較自然~




見到嗎? 眼部有了層次~

跟著便是用Estee Lauder 的eyeline gel 做效果啦~



Janice 再教大家:

要畫靚的eyeline要呢個擺呢個pose,

鏡放下方, 面向上, 眼部向下望,

這個做法, 可以令你見到眼睫毛的根部,

而eyeline 位便可以畫在這個位置!




看...係咪畫到好貼呢~!!

再用綿花棒或眼影刷頭向上刷,

令eye gel 化開~

由於阿技隻眼太深了....
畫多多眼影都只有向下望時才會見到呢~
好~~ 到個咀咀啦..
今次我用了Estee Lauder 的唇膏打底.

味道放心, 那種厭惡的唇膏味不大,

是可以接受的~~

有了底色, 再配上這支大家都勁愛的lip gloss 做面,

效果相當一流~


不得不讚的是一點泣痴痴的感覺都沒有~

也沒有"絲"的出現呢~!!!



最後是胭脂啦...

其實由於顏色太靚的關係...我都唔知用那一隻好,

所以放了最後......

大家估下我用了那一隻吧~



開估: 三隻都用了~~hahaha!!!!

我個妝完成了~

哈~~~

今次個發佈會好開心,

一來可以見識見識,

二來仲有Janice 教大家化靚妝呢~?!!

喜歡Janice 之原因...

其實今次不是第一次見Janice lam ,

在之前一個發佈會上,

我當了model 呢!!

                                 咁大塊面咪鬼做MODEL 啦~ (我首次當模特兒之瘀事)



    (激)阿技作模特兒片流出(激)+ 誠邀BLOGGER一齊試用分享[名額有限]( 祝大家好運)




那次已經知道Janice 是個超好的老師和化妝師呢~


沒有架子的一個女生,

教化妝不會收埋收埋( 所有自已的絶技都會同大家分享)

如果想學化妝,

大家可以搵Janice 阿~

p.s 佢個化妝學校好靚阿~!!



至於點解我要寫個服字比呢個妝呢~??

因為呢個妝經過我全日出街,

風 吹 雨 打

都沒有溶過~

一個字...

勁阿~

最後送上...好耐冇見既朋友們~







大家如果當日有我個樣的相...email 返比我阿~









Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。