Friday, August 1, 2014

濕疹人生 之 米奇老鼠紅椒雞肉油醋沙拉 (濕疹朋友可參考! 避走所有致敏材料!)

其實....米奇老鼠形狀係咁啱咁穚買到咋....不過因為咁, 令到食物當堂可以加分啦~

沙律其實係非常容易整的食物.

根本可以唔需要出食譜同大家分享,

不過標明係濕疹人都食得的,

就當然係材料上的小心選材啦~!

材料: ( 凍雞肉, 三色椒, 薯仔, 蕃薯, 生菜, 青瓜, 日本桃)
雞肉 (雞脾肉一隻) 價錢11蚊有三隻, 一隻約4蚊啦..
三色椒 ( 我問過醫生, 呢個係冇問題的)價錢係吉之島, 13蚊三個.一人份量係食唔哂的, 所以               份量上, 只係每隻椒切五份一就夠啦~
薯仔一個 ( 細細個)
蕃薯一個 (細細個)
生菜2棵 ( 5蚊)
青瓜三份一條
日本桃一個


方法:

雞肉: 解凍後搽鹽, 用焗爐30分鐘180度焗熟,放涼後放雪櫃.
薯仔: 用水煮至全熟, 時間越長越粉.放涼.
蕃薯: 用電飯煲焗熟, 放涼

其實材料洗淨去皮, 切粒, 備用.

待雞肉, 薯仔和蕃薯涼後, 切粒, 連同其他材料混合, 加入橄欖球,椰子油和醋就可食用.

味道上, 桃跟醋汁是非常美味, 比起加入西瓜效果更佳.



Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。