Tuesday, February 19, 2013

給自己打打氣的貴族禮物


收到啦~~ 收到啦!!

阿技足足有四個月冇買野送比自己啦~

今次呢份禮係送比自己既~~~~ 原因....係.....要獎勵自己過往2012 年的努力,

成功完成到一項大project啦~~ (好明顯都係買野既借口~)



早前見好多朋友facebook 都話係REEBONZ 到買到正野,

仲要係比出面平咗既名牌手袋,

講真...阿技好少可會追名牌,

但係屋企總要有數個傍身,

以便飲宴時都有個見得下人既包包阿~




而今次...我唔要LV, 唔要GUCCI, 唔要PRADA, 唔要CHANEL,

我要GIVENCHY!!

點解?

女人買野.....通常都冇咩原因~

不過今次個款正是我所喜愛的!

紅色包包,


既大方, 又奪目, 帶少少成熟又不失那種野艷~~~!


既大方, 又奪目, 帶少少成熟又不失那種野艷~~~!

不過其實開頭見朋友們係REEBONZ 度買野時都有担心過貨不對辦,

又或者來貨後會出現問題,

點知..收到件個一刻,

真係好驚喜,

因為REEBONZ 個包裝一D都唔兒戲,

仲好有心思呢~! ^.^





係時候要用去舊迎新,


呢個包包肯定會常伴我左右!



返工, 去街, 拜年, 拍拖.....我都會拎住佢^.^



真係超靚!!! (大愛呢!)




大家都去REEBONZ 度睇下有冇心水, 

佢地限時會做SALE, 

真係好抵阿~









情人節雖然到左~


但係未諗到買咩比情人,



又或者想買野比自己,



真係可以去REEBONZ 度睇下~



同時幫我手儲下Reebonz shopping credits!!!













Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。