Tuesday, March 15, 2011

週日突然心血來潮的濃妝技

現在很喜歡短短的文章,
字數不需要多 ( 重圖吧!)
出文變得冇壓力了~~~!!
前數天, 突然心血來潮, 拎出新舊玩具同自己妝扮一下!!

今次的玩具是....REVLON 新色眼影...~!

效果咁影唔突出,
還是用上手比大家睇下吧~

除咗眼影外, 便是係台灣購入的假毛,
我個人覺得好SHARP 的一對, 但好多朋友都覺得用到上眼又會好誇張~~ (講真, 唔誇用來做乜~!)


用白色打底...


打完底到上色啦...


這樣的色都是很易HANDLE...
不過大家未必睇到的分別..
以下呢張圖...什有鑽石夜總會的FEEL


哈...
效果不錯吧~~
還是送上自拍照作這個妝容的記錄吧~


短短的文章, 不等於沒有真心的分享!
簡單的字句, 希望可以大家明白~
下次有時間...再分享多一點吧~

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。