Monday, March 14, 2011

如果要你試用這東西, 你會想要嗎? 答:不想!( 但我真的需要! )

這個星期的阿技!很靜....!
原因...咳咳咳....咳死我啦..~~~
由於病到開唔到聲的關係, 想唱返隻歌...憑歌寄意!!
講不出聲, 講不出聲...任由自己..午夜"咳"醒....
(其實都唔知边鬼個咁衰傳染比我~!!! 攪到我咁..) <--如果你有份的...請自首!!!
不過點都好..我都會盡返公民責任...睇醫生呢~!
話說我睇的係西醫, 所謂治標唔治本, 暫時止到鼻水同發燒, 但對於我條氣唔順都係冇咩用..
大家試過係公共地方忍咳嗎..? 很辛苦呢~
哼...今日我要同大家介紹呢一樣野! (講真係有效的!!!)
由於我條氣太唔順的關係,
有朋友介紹我飲.... 三蛇膽川貝液!!!  請大家不要誤會, 這絶不是試用, 這是我真金白銀係葯房買來的~
好抵買....一盒6支! 36蚊一盒...
大約6蚊一支...

飲咗有咩用!!!
1. 氣管比較順, 少咗抽蓄!
2. 咳少咗....( 但維持到半日)
入面成份話有蛇膽同川貝, 對除痰, 氣促特別好..

一日服兩次....

記住要飲溫水去服用...( 因為一入口.....都是甜甜的..!!!一點都唔苦!)
除此之外,
如果大家好似我咁咳到開唔到聲,
咸柑桔都係一個唔錯既选擇,

至少我飲完即開到聲阿!
不過D 葯點有用都好,
大家要記著...病向淺中醫, 著多件衫阿, 呢個先係預防病的好方法!!
近日愛上生活小記的形式出文!
簡單記錄生活點滴,
同大家分享生活細節~

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。