Thursday, February 23, 2012

濕疹朋友我地有救啦~~~~~~ ( 爛肉記)

今日.....有個好消息,

有個醫師同我講,

我既濕疹係有得醫~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(傳說中既濕疹係冇得醫呢~)


呢個消息, 可以話係拍得住中獎一樣!

自小, 濕疹已經跟著我...

爛肉, 乾裂, 膚色變得灰黑都已經習以為常,

皮膚絶從不敢露於人前!

(或者自有濕疹既朋友先會明白個種辛苦同痛楚!)

不過我深信好快,

我可以好返,

只要你肯面對同醫治!



今日我見咗一位醫師,

她跟我做了皮膚分柝,

說了我既濕疹係屬於砒霜毒所引致.

大家或者會問,

阿技...你食砒霜嗎?

唔好誤會,

污染食水, 海產, 魚油丸, 魚肝油丸...等等都會含有呢種毒!!!

醫師從我的膚色中分辨出!! (當然也有儀器可以測量到呢~)



至於我的膚色係暗黃,

眼圈位置瘀黑,

濕疹位置灰瘀,

血液較杰.

這都是屬於砒霜毒的徵狀.

同時由於淋巴腺位淤塞,

所以頸部較粗同腫,

(連頸後骨位都唔明顯),

所以引致面同頸同肩膀位腫脹.

鎖骨都消失埋<---原來同我肥係冇關!



醫師也幫我做咗個全身既檢查,

發現我體內有好多毒素,

引致消化系統唔好.

其中一樣係測試到我身上"氯"係超高.

"氯"係水份入面必有的,

而醫師發現我"氯"係超高便問我:沖涼沖好耐嗎?

(你點知阿???!!!!! 神阿~~你乜都知既?)

醫師說:濕疹皮膚唔應該沖咁耐涼的...!!!!! 

還有缺乏鈣同鋅,

導致出現好多問題~!!



其實阿技係早幾年做過一個血液測試,

檢查自己對咩野食物敏感,

跟著就介口,

避咗佢.

原來呢個測試真係有用,

因為醫師都說,

要治療得正確,

必須要了解自己對什麼好同唔好,

例如: 芋頭本身係好好的東西,
自己以為多食有好處, 但點知原來我對芋頭係敏感的,
反而越食越錯~!!!



醫師也說,

要令濕疹醫好,

先要排毒

再提供身體應要的營養,

令免疫力增強,

從而改善皮膚!

大家唔好以為我短短一篇文可以話比大家知我點樣醫好,

始終都係一個治療方法,

加上人人體質都唔同,

唔可以一概而論呢~


而我會開始服用醫師既葯,

還會不時同大家分享我既醫治進度.

希望係度可以同大家分享度我既康復喜悅啦~



不過可以比d tips 大家,

濕疹朋友應該同不應該做既事:

1. 請介甜食.

原來食咗甜野係容易引發身痕的..

2. 少食街边野

出面好多味精都會引起敏感的...

3. 多吃omega3

濕疹朋友皮膚好乾,  omega3 係可以令你細胞滋潤! 從而有返光澤同埋水潤感.

4. 多食紅菜頭
.
可以清肝補血呢~~~~




濕疹朋友,

真心忠告,

西醫葯係快止痕, 止敏感,

但係唔可以長遠食的~~

(今日做個個檢查先知我係有西約敏感的~!!! 仲往我食咗咁多年!!)

排清所有毒素,

改善免疫系統先係辨法!


你地如想要醫師資料,

請私下留言啦~
(唔想變咗廣告)

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。