Monday, August 18, 2014

東京大阪七日六夜慳錢攻略( 2014) 之 美少女戰士Sailor Moon + 我係小忌廉 Creamy Mami

Day 1
 
01:00 由香港出發,
 
06:45已經過了關出了閘,
 
7:10 找到車站的買票櫃台
 
 7:45 NEX開車
 
9:28到達新宿車站
 
10:30 從酒店出發搵食醫肚
 
11:15 自由活動, 各自各精彩
 
 
 
其實今次個旅行, 我主要係為咗三樣野而來~!!

 
1. 美少女戰士Sailor moon
2. 我係小忌廉Creamy Mami
3. 哈利波特 Harry Porter
 
原來小忌廉今年30週年啦~ 美少女都有20歲呢~~~ (唔講唔知)
 
正因為咁, 出咗好多特別版, 我就係想來買佢地返去做個記念!
 
上網搵過好多資料, 除咗跟BANDAI 訂之外, 就係到玩具店撞下有冇?!!
 
聽說原宿有呢~!! 竹下通呢~!!! 位於原宿站對面街就是了~!
 
 
差不多次次來東京都必然會到既地方.
 
因為商店夠集中, 一條街直落, 真係好方便.
 
這裡主要是賣服飾, 手袋同公仔為主,
 
當然也有食店啦~
 
美少女戰士SAILOR MOON 到底係邊?
 
有心搵佢地既朋友就要留意啦~
 
竹下通門口一入既左手邊第一間舖就已經有得賣啦~!!!!!!
 
入面主要賣卡通公仔人物玩具,
 
也有服飾等等...
 
慢慢睇, 可以搵到其他熟悉既人物呢~!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
估唔到.....係度可以搵埋小忌廉既文具用品~!!!真係好開心阿~~!!
 
 
 
 
街的沿途, 都會見到好多賣襪的舖頭,
 
講真, 真係好靚...好想買哂返去~!!!
 
 
 
 
 
再向前行, 記得入呢間阿~~ 好抵阿~~~
 
佢斜對面也有一座上樓的中心,
 
都係好多野睇.
 
 
 
 
 
 
太多野想買啦~
 
買哂真係會破產呢~!!
 
算啦...影咗當買咗啦~!!
 
 
點會咁阿~~~ 比我見到汪豬~~~~~~~~~~~
 
不過..我一定唔捨得著唧...
 
算...影咗又當買咗~!!

 
實在太多靚野啦~~~
 
我開始都鐘意玩COSPLAY 啦!
 
 
大家估下我最後買咗咩??
 
 
就係佢地啦~~~~~
 
Sailor moon 呢??!! 遲下開估!
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 


\
 

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。