Wednesday, March 16, 2011

阿技新妝(藍"睛"靈)LOOK



阿技成日都覺得自己化妝個樣變化不大!
化咗等於冇化~
不過由於有新玩具玩,
想化個靚妝的心又返來啦~

今次有咩新LOOK?

今次係玩FRESH LOOK!



其實我一向都係冇近視的,

但係成日都好想學人地帶眼鏡, 玩CONTACT LENSES,

不過始終都係冇咩帶CON 既經驗,

一路都好怕會壞眼同唔舒服!

不過成日行街, 見到好多格仔舖都有好多CON 賣,

顏色又多, 又好似好靚咁!

不過始終都係放入眼既東西,

我唔咁亂試阿~!!

一來怕品質有問題,

二來怕會傷眼阿~ !!

所以我一直都敢玩阿~!

直至我走去驗眼問過專業視光師,

佢話其實坊間亂買CONTACT LENSE 係好危險的,

加上人人的眼球大細不一,

度數又不一,

亂用CON的話只會令眼睛更加受損呢~!!!

(講到咁....我真係慶幸自己冇亂試!)

不過視光師都好明白女仔貪靚,

冇近問題的眼都想玩下COLOUR CON,

所以佢推介咗呢個品牌比我,

FRESHLOOK!



請大家唔好笑我大鄉理,

我真係對CON 係唔知點帶同點分左右, 前後...

好彩, 視光師好肯耐心教我呢個笨蛋!





由於我左右眼都係冇近視,

所以左右問題解決~!!!

講咗咁耐, 大家都唔知我配咗咩色呢~!!





見到嗎..?

是藍色阿~!!

比大家睇下我未用前黑漆漆的小眼珠啦~


手機影相質素! ( 算係咁啦!)

好!

用咗會係點..?



見到嗎?

眼珠大了!! 哈哈!!!!!!

很可愛! (冇計, 要自己讚自己!)

冇理由咁辛苦帶咗副CON 而唔MAKEUP 阿~!!

所以...

拎咗成副武裝出動~!!!




加入咗新成員!

係早前見到其他BLOGGER 用佢來化完妝後即燒著的NARS,

色名叫做MOUSSON !


講明...唔係新PRODUCT!!
只係自己鍾意而購入!!
SHU UEMURA 的紫色打底!



再配上少少閃綠的做面,

效果會係點...






我覺得隻色好靚阿~

另一個角度~



至於化得隻眼靚靚又點可以唔顧埋個咀咀阿~

近日好乾阿!

個咀好多死皮,

所以...

佢又出動~!



Kiehl's Lip Balm

呢隻係我好早期既post 都有介紹過,

勝在夠潤同埋唔會好杰,<--有時有d用完個咀會好乾爽, 爽到好似冇用過咁~

而Kiehl 仲有防曬功能呢~!

用完佢打底..

再用之前抽到既RMK 唇膏筆上色~



成個人眼咀面全部襯返一SET 啦~~

一口氣講咗咁耐~

大家消化到?




係度再次歡迎大家來臨技寨,

呢度會不停UPDATE的呢~!!







Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。