Friday, December 6, 2013

賴太太新手主婦生活:30分鐘完成,超簡單零失敗甜品--- 花千雪脆脆

小妹都估唔到"黑礦石"這個名大家都覺得貼切同鐘意^.^

繼上次大受歡迎的"黑礦石曲奇"出品後, 


小妹愛上用OREO 做甜品,

今次小妹試造了這款簡單的 "花千雪脆脆"!

材料很簡單:

1. Oreo 一包 (約20塊份)
2.無鹽牛油3/4條 (室溫)
3. 棉花糖半包約50粒
4. 榛子醬少許 (視乎個人口味,可選其他醬)

做法1: Oreo 去餡後放入袋整碎, 可以好粉又得, 又可以留返少少粗粒又得, 視乎個人口味
同時記得預熱焗爐至175度.


Step 2: 把碎碎放入盆
Step 3: 加入室溫無鹽牛油, 攪均!

 


Step 4: 準備容器, 由於要起模, 所以記得加鍚紙.


Step 5: 壓平就可以了.
Step 6: 放入己預熱的焗爐中, 焗12分鐘就可以了
下圖就是焗完的樣子...

成間屋都係香味~~~~~~~~~~~


Step 7 : 把細細粒的棉花糖放面!
題外話:

可以用百佳出的Select 品牌的棉花糖代替比較出名而又貴的伊華綿花糖 ,

因為百佳出的專係比BBQ 用, 

所以就咁當零食食都唔係好好味,

用係焗甜品就FIT啦~~

焗幾耐??????? 都係175度, 約10分鐘..

最好唔好行開, 

睇到變金黃就好收手啦~


Step 8: 完成後就會有好靚的金黃色外, 

仲會見到雪白的~~~~


Step 9: 呢一PART, 係可要可唔要的部份, 

就係加醬!! 小妹覺得榛子係好啱配搭呢個甜品, 

所以輕輕加上去, 

令視覺同味覺都好D!




味道: 由於Oreo 冇咗餡後係冇咗甜味, 就要靠棉花糖的甜令佢變得更香.
,又唔會太甜!所以呢個配搭我覺得好好....

加上....很簡單.....





凍咗仲好味阿~~~

大家都一齊試試^.^

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。