Tuesday, March 15, 2011

享受新生活! 食食食....我怕咩食!

k


我一向都喜歡食薯條, 貪香口....又好味!

不過我知不停咁食一定好易肥!

但係今日比我見到呢罐"粟一燒" , 好難忍口喎....



唔知大家有冇食過呢?

佢係配洋蔥牛扒味的...


我覺得好有童星點心麵個FEEL,

自己加粉...鍾意幾多便幾多~!!

以我性格...加阿..加阿...加多D.....肥死佢~~~!!!!

P.S . 超好食!! 要追食<--即係食唔停咁解!

講真...咁食法好難唔驚既!! 同埋我怕熱氣呢~!! (呢個時候要飲清熱酷!!!<--成日有D 無聊廣告對白走出來!)

不過今次我飲的係....KILO OFF

見咁多個BLOGGER 都話唔錯...

點會唔試!

KILO OFF 之前推出一隻沖劑, 好多人話越飲越餓!

所以呢期試下飲佢既花茶!





講真,
聞: 是甜甜的黑加侖子味!

味: 入口....冇味!!!!!

吞: 有餘香... <--咁形容, 都好貼切!
功效: 據說是給水腫人任相當啱用, 而我....都是其中一份子! 飲完係去多咗洗手間的呢~



有咗小王子同KILO OFF,

我咁食都應該冇事啦~

做野先..

得閒再傾~









Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。