Thursday, April 28, 2011

勁靚眼影要推介! 附上試色圖 + 我的超女人LOOK

好似好耐冇同大家玩妝LOOK 啦!!

所以趁今個星期有假期,

天氣又好, 即刻要同大家分享一下...

今日我要同大家示範今年大熱的眼影同造型~!!!

(係咪好直接呢~ 少咗好多開場白....)



先用....ULTIMA II 做打底先~ ( 素顏中)


再用我至愛RIMMEL 粉底溝色~

點解要溝?? 因為我之前努力美白, 所以發現呢隻粉底已經唔同啱我色了~



溝咩? 溝咗好耐之前介紹過既CK 粉底~!

我覺得超胋面~



份量比例一比一啦~

再拍打式的放上面~




記住..係拍打式的..

用手推好易拉出紋呢~


再用卜卜係面上再印...

壓實!!


再要遮遐,

除咗眼圈, 咀角之外, 眼角都要呢~


碎粉出動...準備定妝~!



倒啱分量, 再用掃把粉擺放上面上~



記得係全面用阿~



底妝完成~~~

跟住眼部份...用咩色好呢~?

呢期REVLON 眼影又出咗新四色~

                                 CustomEyesTM Shadow & Liner「睛采造型眼影眼線組合」





Smoky Sexy


日光下的效果~


Rich Temptations



日光下會是這樣~ 老實講, 呢隻色系係上眼前要打底霜, 效果會更好~


Metallic Chic

呢期大熱呢種色~



日光下的效果~

這盒是當中我最喜歡的~


Naturally Glamorous

日光下效果好出色~

試完一大輪色比大家睇後,

忍唔住唔SHARE 埋呢樣野比大家,



BIOLANE 的落妝水,

只需要咁少分量,

便可以完全咁清理我手背上的所有試色~~~

用完又唔會覺得乾爭爭呢~
(其實介紹咗好多次~)

真係超級好用..同平~!!

 
一下, 便乾淨...


SEE~~~~~~~~~~~

好..講返正題...


到上面既時候啦~



先用上年KATE 出品的閃底EYEGEL 打底~

再上色~

..
...
.....
SET 埋個頭...

..
...




我個充滿女人味的LOOK...










完成啦~~


這一年來, 我對REVLON的產品認識了很多, 

試過當中唔同的東西, 

大部份都是好好用, 

或效果是超乎我想像中的好, 

那當然都會有些是難以HANDLE的產品呢~

不過出得文介紹或用上面比大家睇都係想大家知道那真確性,

希望大家唔會中雷呢~

(用心良苦)



好啦~

下次再同大家傾啦~!







Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。