Tuesday, April 12, 2011

返工返學咁辛苦, 放工好去處, 誠推介比大家!

平日大家放工放學除咗返屋企之外會去邊到打發時間?

之前我會約埋三五知己或者同事放工去行街睇戲...

(但其實已經好攰, 都唔明點解仲想四維去!)

既要洗多咗錢, 但又好似冇咩得著咁...

近日我同D 朋友又有新玩意, 

既減壓, 又可以令自己放鬆唔使諗咁多公司野的地方!

仲有唔使洗好多錢呢!!( 呢個先係重點!)


近來潮流興畫畫,

好多人都話" 我唔識畫畫呢!"

講真..一開始, 邊個識喎....

大家都係拎住支筆撩下撩下咁~

畫多幾次咪會好囉!

(大家成日都誤會, 畫畫唔係要似你模仿的對象, 而係要表逹你內心的)

要畫到同實物一模一樣..使乜你畫, 用相機咪得囉~

所以我成日都鼓吹大家唔係一定要識畫,

只要表現出你的心態同埋盡過力便可以了~

大家加油~!!!!!

至於

近期好多畫室都出現,

阿技講真, 去過好多間,

間間都有自己的特色,

但點解今次會介紹呢間....

1. 我好需要有自己的空間, 呢間比到我..



講真..平日返工已經好多野煩, 想一個人靜下專心下時, 空間好緊要..

呢度唔會好似出面既畫室咁迫,

個個好似排排企的一齊畫~



人人有自己的空間...

有時我畫起畫時會SHORT 咗, 亂潑墨,

大家有返D 距離咪唔會比我"騷擾"到囉~ (以為大師上身)

2. 設備齊全, 加上平日都會有小朋友係度學畫, 所以乜都有...

仲有...有樣好...乜都係自助, 唔會有人阻住你或"監視"你~

咁樣先會冇壓力!!

3. 呢個場好新...開咗半個月度~ 你知女仔貪新鮮啦~

加上上面好多擺設都係好靚,

令人好RELAX 呢~




場內除咗擺設靚之外, 便是那些畫,





大師級傑作!

(呢D 正是我想學畫的原因之一)



等我學好後,

我會幫阿汪豬畫返張先~



呢D 地方好舒服 , 如果我可以畫到令人覺得舒服的話咁就好啦~

好啦..

講完咁多野..

大家係時候準備笑我既作品啦~

有一日,  我坐係度發緊夢時的手痕之作,


或者我講講本手冊講D咩啦,

係講有隻小白兔成日都想自殺, 佢好咗好多個方法呢...

例如:







( 好好笑既書)

所以今次我既畫都係小白兔做主題,




係咪未知我畫緊乜呢!!


好..大家準備笑啦.


哈...

宜家睇返,

覺得我原來真係好無聊的呢~!

其實有冇志同道合的SIS 或朋友想一齊去玩阿?

不如約埋一齊阿..?

又或者...

雷會係個度攪阿!??

好多提議呢~!!







同埋宜家有PROMOTE..抵玩~

有興趣既朋友,

記得預埋我~

啊~ 唔記得講地址係:

荔枝角青山道646A豐華工業大廈2樓阿~

(地鐵B1出口)

好易搵呢~








Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。