Friday, April 1, 2011

美女廚房@K11

好耐都冇中過試用啦~

今次仲要比我見返好耐冇見的BLOGGER, 

真係好開心阿~


今次很多謝theztyle 比這個機會出席這個活動,

"Paris Night 法國盛會之法國品牌工作坊"

內容是什麼?



這個是K11 的主題活動,

一方面推廣法國風情,

另一方面也介紹了三位的衣裝設計師給我們認識~





這個活動也提供了一些工作坊給我們去感受法國風情!



而我選擇了I Love Kitchen法式甜品DIY

雖然那天病了的我,

流著鼻水都要出席這個難得的活動~

在活動開始前,

大會安排了一個很特別的節目,

便是由音樂系畢業的學生組成一隊組合叫做NEWSPAPER,

為我們表演..CAPELLA~

CAPELLA 意思是無音樂伴奏,

即是利用個人發音的製造一個伴奏的音,

加上節拍, 造成伴奏音樂!

老實講,

我之前都有接觸過同聽過類似的表演,

真的是有一定的難度, 合拍度!

所以今次有機會再現場一次的聽NEWSPAPER 的表演,

真的很佩服,

很合拍, 很悅耳!

(香港的樂壇有救了!)

但唯一一個要改進的地方是,

大會應該安排椅子給大家,

好讓大家慢慢的欣賞~( 我們站了足足25分鐘呢!)

跟著便開始我們真正要落手落腳的節目啦~



我們一共八人一齊到I Love Kitchen進行法式甜品DIY 活動~

而今次的主題是: 鮮果拿破崙

講真,

阿技係識煮飯, 做菜,

但造甜品....

真的投降!



今次好開心, 可以跟KATHY 學甜品,

原來KATHY 來頭不少呢~


便可以看到她的作品呢!


好唔專心的技...當人人動工,

我還在攪攪震~


講返這個工作坊,

是二人一組的,

這個便是我的PARNTER,

我估冇人唔識佢掛~



LOK LOK 是超級美人,

今次我真係行運! 有機會跟她一組~






工作坊開始啦,

KATHY 先是示範每一PART 的造法,

跟著便到我們動手,


我先負責把糖50G 跟蛋黃3隻混合!


而LOK LOK 負責把鮮奶50G跟淡忌廉50G粟粉30G 混合,

由於佢太熟練,

很快便完成了..



唔好笑阿技孤陋寡聞,

我還是第一次見雲尼拿條,

LOK LOK 小心的把它劏開除籽,


加入鍋裡,

跟著把鮮奶150G 跟淡忌廉150G和雲尼拿條半支一起煮至少少沸,


煮熱後, 再倒入蛋黃混合物中!(即是一開始我負責攪個PART)

記住要慢慢的倒去, 少少的倒阿..

IF NOT, 會煮熟那些蛋阿~

加完後再倒回鍋中再加入粟粉混合物於當中,

慢火加不攪伴, 至杰身和出現火山洞般狀態便要熄火~


跟著便到冷卻這個工序啦~

加入牛油慢慢伴勻, 待冷卻後使用,

如可以放一晚雪櫃, 效果會更好!


係等既同時,

可以準備那個酥皮,

平日可以到各大超市買到呢~

也可以自己焗,

但由於時間關係,

今次是用現有的酥皮吧~



你看LOK LOK 多淡定..

再看看我...



只識得以笑遮醜....

剪完後, 便把那些"吉士忌廉"加入吱吱袋中,

準備下個STEP!



再加入生果做裝飾便完成了~



同大家分享下我們的花絮啦~


層層叠, 好好玩~



這個叫做"很樣"~ 阿技作品..



再看看我同LOK LOK 的作品展..

很開心這個活動..

又食...(中間不停偷食..)

又拎( 份量可以分比朋友食呢)



這是我的拎走品阿~~~

我給了一個BLOGGER BALLET TATA 試味,



看看表情,

已經知道我今次的DIY 係成功啦~

呢個活動除咗比我地玩之外,

仲幫我做埋K11的會員,

可以響有很多商店的優惠呢~


想知詳情, 可以去佢地LINK 度睇下~

原來今次活動仲有紀念品比我地拎走呢~

 Arnold Palmer tote bag一個





OVENHOUSE Deluxe “portion cake 法式小蛋糕"


我估大家都想知入面係點呢~?


阿技個咀仔幾細~!!


今次個活動真係好開心阿~

希望下次同樣有更多呢類型的活動可以參加啦~

謝謝~









Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。