Thursday, April 14, 2011

唔好話我唔知醜...我真係覺得.....我靚咗~

呢篇文章,

諗咗好耐, 出唔出好...

因為...

我覺得我會比人掉雞蛋!

點解...

因為靚係唔需要講出口,

而我...

要話比大家知我覺得自己靚咗....

哈哈!!!

點都好...

美與醜都係觀點同角度問題,

我相信..

"因有自信, 所以美麗..." (歌詞)






講返正題,

我又要分享下我的近照,


相片內容:

日期:4月X日
地點: 我屋企張床
時間: 夜晚收工返屋企未落妝前

拍攝原因:

我覺得我個樣又唔同咗...

同埋....個妝甩哂..但都唔錯~!!!!! (我自己覺得!)


所以影底做RECORD~!



其實仲有一個原因, 我會影呢張相...

大家有冇發現...

我隻眼大咗!!!!!!!!

哈哈...

我走去學人帶大眼仔阿~!!!!!!

點解要話走去學人?

因為...

我一向都係冇近視!

(有超乎常人的視力, 可以跟炯炯俠相比!!)

所以唔會主動走去帶隠影眼鏡囉~

但近來發現隠影眼鏡已經成為化妝用品之一!

想靚的我, 點會唔追住呢個潮流阿!

仲記得上次試過一次FRESHLOOK 的藍色CON後,

                                              阿技新妝(藍"睛"靈)LOOK

真係好舒服!

完全用咗冇感覺!!!!! (我成日怕自己唔記得除!)


於是今次試下...大眼仔~!
點解今次會試FRESHLOOK?

因為...

楊承琳做代言人的關係~ ! (這個也叫做理由吧!)



對我來講,

我喜歡台灣女仔呢~~

講返FRESHLOOK,

我專登去過佢WEB SITE 了解過( 其實睇楊承琳吧!)



曾經我聽過唔少人講話大陸成日都會做到好假CON出來,

跟著D 人會拎落香港當貴野賣....

之後....由於質素有問題而令到變盲!!!!!!!

(正因為咁...我一定會對品質有保證的才會有信心)

由於佢有美國FDA 認可,

所以我先敢試~!!

至於我今次試的是...



至我出來效果....

朋友A說: 你今日是否化了眼妝?
朋友B說: 你個樣變得好公仔!
朋友C說: 做乜隻眼大咗? 點化?

哈哈..

原來少少的CON 也會做出大大的不同~!!! 大愛~!


還有...感覺如何呢?

唔焗!!

隻眼冇咩唔舒服...

只係比平時容易有少少攰....

仲有係ONE DAY 既關係..

好乾淨..唔使洗~!正~!

哈~

原來仲有好多顏色你選擇..

下次玩妝文...



玩邊隻好呢~?

大家比D 意見啦~!











Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。