Wednesday, April 13, 2011

肥小姐教大家做手工

登登登登....

請大家比少少鼓勵的掌聲比我近期的傑作.

"樹脂水晶膠吊飾"



係阿~~你地冇估錯,

真係我親手做的~~( 估我唔到呢!)

其實我係參加咗Jccac 的一個課程,

之前介紹過的一個藝術村


由MISS FAT 教我地做手工! ( 好有小朋友做勞作的感覺)




呢個手工班已經包咗全D材料,




其實做法好簡單~

先幫個吊飾做個底,

度好SIZE 先搵想要的色紙做底~

而我搵咗個至愛的粉紅色!



跟著用白膠槳貼好底紙






雖然咁樣都可以叫做完成,

但係仲可以加多D 唔同的原素入去,

令個吊飾更加豐富!


好似呢個咁, 加多塊花花布,

便可以落樹脂水晶膠定型啦~!

係咁好簡單呢~

另外一個吊飾,

我打算用珠珠做底色~



同樣地都係係個底到用搽上百膠槳,


再一粒粒砌上去~


加返個貼紙...



再落膠便完成~



呢D 吊飾放係風口地方一晚便會乾啦~

之後便可以做飾物啦~

我個作品..



不過不失吧~!

除咗整吊飾外,

我仲學人雕圖章,



今次我打算雕呢個圖案,

用鉛筆把顏色印上去雕刻膠度,



跟住決定點樣雕啦...

到底我要雕走黑色部分,

還是白色部份呢?

這個會對出來的效果有很大分別,

到底我想我的印章是怎樣效果?



最後我都是決定雕走黑色的部份~!!

那出來效果會是...一個方形..?

不好..不好...

還是再雕走白色的部份吧~





最後結果出來.....

便是上圖..

唔知點解.

我覺得好有民主黨的FEEL,

人地係白鴿,

而我係...燕子... (笑)

唔知大家對呢D 活動有冇興趣?

下次再同大家分享更多啦~!


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。