Monday, April 4, 2011

給初生BB的"見面禮"

阿糖<==我個好朋友.

又相識做咗我既飯腳,

到佢結婚做佢姐妹,

後來做媽媽生bb....

睇住佢一步一步踏入人生唔同既階段,

再看看原地踏步既自己,

真係感慨!

sorry...又離題~

阿糖BB 佳熹出世五個月啦~

我仲未有機會去探佢,

不過作為"哎呀阿E"的我,

點會冇禮物送比佳熹BB阿~

而今次我既"見面禮"係法國品牌BIOLANE 的SKIN CARE 系列~

(呢個品牌自從我同佢拍完片後, 我愛上)

我仲自認做咗佢既代言....(唔知醜!)


二合一洗髮沐浴兩用啫喱

只要一個STEP, 便可以清潔頭髮同身體,

縮短BB沖涼時間~



哈, 口講冇用!!

搵MODEL 試比你睇先實際~

大家比D 掌聲....

有請...

佳熹BB出場~



講明! 佳熹BB 係一個女仔來的,

所以...要拒絶露點~



吱出來係黃黃地色的啫喱!


含專利成份Hydra-bléïne®,保持表皮滋潤,預防乾燥

                                      有助維持皮膚原本的酸鹼值,增強肌膚屏障作用



BB用的同成人用的分別...

是冇乜泡沫...!
不過有泡沫都唔怕,

因為性質溫和,不含皂鹼,不刺激眼睛!


BB沖完涼,

當然要搽爽身粉啦~

又來扮代言人既我要推介大家用呢支,

防敏爽身粉液~

我成日諗...我地用爽身粉時...會唔會自己吸咗好多入身體入面呢?

我地大人話冇所謂,

咁小朋友同BB呢~??

正當呢個問題不停咁問時...

出咗呢個PRODUCT!



液體狀的爽身粉,

                                         當爽身粉液接觸肌膚時馬上變成爽身粉

                                解決傳統爽身粉被吸入的危機,確保呼吸道健康無礙。


    乾咗即時變粉狀~~~
    好正阿~~
    阿糖<--BB 媽媽話, 味道唔錯,
    好易控制, 唔會飛到周圍都係~
    哈哈~~
    哎呀阿E 點會老點你地阿!!
    我見到好用先介紹比BB 你用咋~
    推介之原因???
                                                          能保持皮膚及摺合部位乾爽而設
  
                                                            全新塗抹器設計,方便衛生

                                          粉末提取自天然植物,可吸取皮膚上過多水分,

                                                 減少因水分而引起的過敏問題,如尿疹

  蘊含維他命原B5,有助減退發紅與敏感徵狀 (資料來自官方)

佳熹BB,

快D 快高長大阿~

希望你同你屋企人鐘意我送既呢份禮物啦~



Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。