Monday, April 25, 2011

綠翡翠眼珠, 你見過未?

今期出開CON 文,


一於繼續~


從前我係會覺得啡眼珠先係鬼妹仔同靚,


所以成日都想學下人咁用啡色~


不過今次又來FRESHLOOK 的新出品,


係GEMSTONE GREEN 綠翡翠!


今次係兩星期的即棄彩妝的隱形眼鏡~


上次我試的是ONE DAY!


由於小妹是沒有近視的關係,

所以用的是平光~

盒身是有著明EXPIRY DATE~!

保證唔會壞眼!



打開入面,

很多簽發証明!


而我今次會試的是這個一個,

好GREEN 阿...

唔知會唔會變咗冇眼球咁呢~?



好...未試上眼之前,

化埋好個妝, 先叫做配合下~!

用今次新品, REVLON ( 遲下再介紹大家)


哈~ 唔錯吧~!!

好準備上眼~!!!



WAH WAH WAH...

自己照鏡都唔覺得咁誇..

老實講, 我覺得隻色好靚!

你覺得呢?



我個人用後感,

很貼, 很舒服,

但鏡面今次可能同ONE DAY 的不一樣,

所以要比較軟身!

對於我係新手,

比較難HANDLE <--放入眼!



哈~~~

請問...

我有冇鬼妹咗呢~~

HAHAHAHAHA

下次再見~!


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。