Tuesday, May 3, 2011

熱.....夏天還不夠嗎? 還要加熱? 都係熱d好~!!

講樣美容tips 大家知~

"暖" 的東西對女士們來說是很重要的~

例如, 熱飲總比凍飲健康!

原因我想大家都知道的
.
.

除此之外,

大家知道熱能是能提昇皮膚的更生嗎?

我之前做過一個成面格仔的療程,

大家記得嗎?

原理也是利用熱能,

引導底層皮膚更生!!!

而今次我要同大家試用Orlane 的熱能提升緊緻護膚!

其實熱能這個理念是來是法國的醫學美容技術

"Themo Remodelling"

及脂肪填補(Lipofilling ),

透過提高皮膚的溫度,

激活膠原蛋白的更生, 令肌膚得到飽滿豐盛, 撫平皺紋, 仲可以提升面部輪廓呢~

了解完功能後,

得我show 一show 比大家睇下係點用啦~



用之前, 先把妝落好, 洗好面~

我先用落妝水把面抹乾淨再過水,

而我用的其實都係Orlane的落妝泡沬!!
 

看似是簡單的落妝水,

但其實是泡沫來的~



從那個吱咀一按,

出來已經是泡沫,

不用自己起泡呢~~



看泡沫還有幼細呢~~

落妝潔面後,

待半小時後再搽爽膚水,

便可以開始試用今次的主角,


這是今次要試的"熱能提升緊緻面霜"

價錢$1730 / 50ml.

功效是能把肌膚回到年輕時代飽滿,

同時含有B21 抗衰老複合成份,

加上有微型植物網絡蛋白, 可以做到提昇效果,

內裡有紅海澡精華, 能夠減退色班,

還有主要的是肌膚溫度提升,

可以做到激活提升效果~

wah......原來一份價錢一分貨...便是這個原因~



打來蓋後,

很清香很清香的味道阿~~( 講真, 呢隻應該是花味, 好清, 同好relax!!!!)

除了愛上那種令人釋懷味道外,

便是那質感,

份量唔需要好多,

便已經夠搽好整塊面,



上面後,

那種香味已經散了~~

這還好, 不會令人覺得很濁,

面霜的質地,

一點都不厚, 不焗身,

在炎夏將至,

都不會有種焗出汗的油感<--唔知大家明白嗎?

我估大家會問,

有冇覺得塊面熱咗?

答: 我覺得有~~~~ 但不要誤以為會是熱到紅那種!!!



配合簡單的按摩手法,

更可以有通淋巴的功效呢~



跟著出場便是熱能亮采眼霜,

價錢: $1200/15ml,

講真, 呢支香味比較少,

但質感也是不錯的~

水水的, 乾爽, 易推!

似是在溶中的啫喱feel!

功效是怎樣?

是能令眼部周維皮膚活化,

減少紋的出現,

加上本人覺得熱能能令黑眼圈減淡,

因為可以增加血液運行呢~



份量一泵也夠兩隻眼了~

大家要記著, 搽眼霜不是推開的,

是拍打的~

印開的~

推是會有紋阿~~ 所以要小心!

至少大家又會再問,

熱嗎?

講真, 這個比起面霜,

熱感也會沒有之前的明顯,

但眼部皮膚很幼同薄, 所以溫度也不會太高吧~

好~ 做個總結吧~

對於這個試用,

我很滿意,

一來那種令人舒服的香味,

二來不焗身的質感, 夏天是啱用的

三來熱感的好處也是一個賣點呢~

唯一令大家卻步,

我估應該是價錢吧~~

不過希望大家知道,

一份價錢一份貨的道理吧!!

下次再同大家分享啦~~~~








Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。