Saturday, April 2, 2011

夏日炎炎, 皮膚消暑最掂, 誠意推介DIY 深海鱘魚子冰!

四月啦~雖然天氣仲係涼涼地~

但我相信大家都準備為這個夏天做好準備!

而我今日要為大家介紹阿技既DIY,

為炎炎夏日同皮膚消暑!

甜品名叫做:

深海鱘魚子冰

做法好簡單,

先準備好用具,



一個葯丸盒 ( 因為有蓋可以衛生點!)

保鮮紙細細的一張便夠了~

先用綿花徹底消毒!



把保鮮紙墊底 (以方便到時把冰易取和衛生)


把保鮮紙包好一格格


主角準備出場,

是用ULTIMA II 的極致魚子基因面部修護精華,

吱在格格內~

由於啫喱狀, 容易結冰!




深海鱘魚子出場,

分量不需要太多,

大約五下便夠全面用了~


這個得兩下份量~

包好, 再用葯丸盒的蓋蓋好,

放入冰格!

一晚後...............................................................................................



由於深海鱘魚子精華液體結冰, 體積會大了!

取出後, 


顏色會有少少粉紅,

這是正常的.

不用緊張~




由於有保鮮紙包著,

所以可以不用怕用手拿著會跌走...(始終都有點滑)



把冰冰放在皮膚毛孔比較大的部位按摩,


由於是冰涼的關係,

可以令毛孔收縮, 微絲血管也可以收縮, 塊面不在火熨了~

很舒服呢~



全面都可以按摩同冰敷呢~!!



用咗這支極致魚子基因面部修護精華大半個月啦,

感覺很易吸收, (因為當中分子很細, 能夠深入細胞核心,

進行保護及修補受損基因, 令到基因可以重生)

仲可以淡化皺紋呢~~

用係妝前更加貼服.

曾經我都介紹過混入粉底液仲效果一樣出色~

可以按下面重溫~

                                  愛自己系列 之 自製貴婦粉底 (教大家化個滑滑底妝)




待精華素於面上吸乾後,

便可以搽上極致魚子基因修護面霜,

這個面霜質地很乾爽,

而當中配合多種強效補濕成份,

就算在冷氣房下休息或工作都唔會抽乾~

仲有絶不會覺得焗面的~



唔知大家喜歡今日DIY 既介紹嗎?

下次再同大家分享面部甜品DIY~

BYE












Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。