Tuesday, December 6, 2011

技寨美女大變身第五回 之我終於明白「糖水相」的命名由來--HANAKO 變出甜姐兒小柔! 技寨專頁推出大放送!

首先先向小柔講五十聲對唔住...

呢篇文...都拖咗...N 咁多個月~!!!

不過有心唔怕遲.

加上技寨專頁推出,

你正正做了今期的主角~ ( 奸笑中!)

話說好早前同HANAKO 合作,

比機會我用佢地的假髮,

除咗我自己玩過之外...

仲有N 咁多個MODEL 都親身試過~!

到底HANAKO 的假髮有咩好?

或者未介紹今次美女小柔前,

講下HANAKO的假髮特別之處啦~

1. 像真直髮度很高.

2.可電捲同任意創造造型

3. 手感很真, 絶不會有拎面~

款式夠多夠齊備~!



而今次用係小柔頭上的是有數個款!



BOK 頭顯得很KAWAII 呢,

加上用了蝴蝶結作配飾,

令到BOK 到變得不開簡單~



第二款便是長曲髮.

講真..我唔講你地知係假的髮,

你們會知嗎?

實在太真了~~~~~~~~~~~~

小柔...講真..你真係可以取代「糖妹」做代言人了~

由你的笑容知道什麼是糖水相~

即是你看到相中女角...

"很甜唷~~" (請用光亮唱"第一次"的MV中發音)

這便是傳說中的"糖水相"了!

其實小柔原本是一個長長頭髮的甜姐兒~

我主動認識佢係因為從她的BLOG...見到這位美人兒而深深被打動...

還記得當日小柔到來時,

我還跟她化了可愛的新娘造型呢~~~~

去片~~





真係好正阿~~~~~~

再一次多謝小柔的演出阿!

還有攝影哥哥Kin Wai Chow

*

其實技寨推出美女大變身後一直得到大家支持.

可以到呢度重溫:







  • 現技寨FACEBOOK 專頁推出,

     係時間又送野出去...引大家注意啦~

    送! 送! 送! 阿技送大變身化靚妝同影相一次 (名額三個)參加方法: 只要LIKE 一LIKE 這個技寨專頁及SHARE 比其他朋友~
    再留言講下你想變咩LOOK同埋你想技寨有咩活動玩?!!
    就係咁簡單~

    10/12 截止~~

    唔好錯失大變身的機會阿!

    想搵我?





    

    Meet The Author

    濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。