Saturday, December 3, 2011

型格運動鞋新角度REEBOK, .一齊著住EASYTONE舞走脂肪(放火文)

阿技其實唔講開都唔知道曾經是一名運動健將.

但係因為工作忙加辛苦,

於是誤當運動便是工作之一~

少了運動...健康差了,

身形也變了!!!

一心想改變生活習慣,

於是成日都希望做簡單的動作便可以去除脂肪!!!

終於今日...

有幸可以出席REEBOK 的EVENT!

讓我可以有機會的做運動之外,

仲可以知道有些配套可以配合動作已有雙倍功效~!

*

Reebok 秋冬EasyTone 系列加全新Reebok SlimTone 及RunTone Plus 集合潮流同時尚於一身~

今次Reebok's Event邀請我們一班blogger到Seasons Fitness Centre 一齊做運動.

大會安排咗一人一對EasyTone 的運動鞋.

讓我們親身感覺一下跟平時的運動鞋不同之處!

EasyTone 的設計能令我們輕鬆有效地修腿美臀,


加上鞋底取自平衡球技術設計,

大大提高了鞋底的柔軟度及緩震功能,

加上鞋身的線條纖巧,

除咗做運動可以著之外,

可以平日著出街呢~!



見到鞋底的部份不是平平的嗎?

著地時有種不平行的感覺.

比起平時行路, 更會用了更多的力呢~

可以更有修臀的功效~!

今次我地一班人,

就係要著住佢一齊跟導師跳STEP,

實行一齊FIT FIT FIT.



除咗呢個款式之外,

仲有同場加映的...白色呢~



很型仔阿~!

同樣鞋底都是同一個設計呢~



好啦..大家著好鞋..開始啦~

我地一齊跟著佢..一齊做啦~!!!



半個鐘後...

得返半條人命!!!

但已經出咗部份汗啦~!!
(好有成功感)

當然一個EVENT 唔會只係咁簡單啦~

大會請來阿FAYE (形象設計)教大家點樣可以著運動衫著得更型!

實行來個MIX N MATCH~!



先來一個型格落街跑步款!

著上REEBOK T 加運動鞋..

可以配上DIY Metallic feel 的手套,

型阿~



跑完步想即刻同fd 去街?

可以著上時尚皮褸做配搭,

加上metallic feel 的頸飾,

又可以出街啦~


另外一套是Reebok T背心,

背部Y形設計, 可以令背部的肌肉收緊,

有反寒背的功用.

見到model 著到有前有後...

羡慕!



配上毛毛大衣同手套..

變得不平凡了!



Reebok 除了於今個秋冬推出全新SlimTone 系列外,

EasyTone更推出Holiday Pack 系列,

包括充滿Metallic 感覺的EasyTone Rwwcommit Lux,

有大熱的紅色, 銀色及香檳色.


 Code: J87889

 Code: J87890

呢2款係我心水推介

建議零售價:$899

而下面係我覺襯衫之選

Classics EasyTone Rockeasy & Classics EasyTone Freestyle

建議零售價:$799




不過阿技其實真真正正想買的係...

一對跑鞋..

RunTone Plus....不過我睇中的係MEN 款...



Code: J84210

如果女仔都著得咪好..

可以情侶裝的跑步!

建議零售價:$799

聖誕又到啦...

諗定個WISH LIST先~

再一次多謝Reebok的活動,

比我知道運動都可以好型架!

想搵我?



Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。