Tuesday, December 27, 2011

技寨化妝室全面開放, 親身示範清淡日妝+教用 NARS 聖誕眼影SET,KP同你做出娃娃眼,高貴DIY頭飾優先睇!

技寨化妝室終於可以推出來啦~

好多人都問"技寨"係做乜?

其實...技寨係一個地方比我去做設計, 創作, 試妝室, 教學既地方!

係一個技術表演既地方....!

呢期成日都好想分享技寨新品.

即係咩?

新的玩具囉~~

聖誕期間,

入咗D新玩具比自己,

同時比新娘子用~~

原本今日邀請了一位MODEL 幫我試新野,

點知臨時有時來唔到!

所以只好由我自己親身上陣啦~

(點解次次開場白都咁Q 長!)

入正題啦~~


先同自己打好個底先~

其實阿技一直面對既問題...係....大眼袋!!!

大家未必知,

黑眼圈係可以遮,

眼袋係冇得遮的~~~~~~~

上好個底妝,

要同隻眼打埋底,

上眼影先會貼呢~

平日我會用NARS 做BASE,

但今日我要試下用....

JS



今日我要演繹既係一個結婚既日妝,

所以會比較清淡~!

用粉紅色的閃眼影GEL 做BASE,

可以令人覺得清新的感覺.



 見到啦...唔需要多,

少少, 少少的上便可以了~

好啦...到主角出場~

哈哈..就係NARS 的聖誕眼影SET.

大愛也~~

而我今次會用的係...



深藍色!!! 

大家可能會誤會深藍色係D晚裝先會用.

未必.........

等我示範過你睇啦~


先係眼蓋位上一層,

用手指輕輕推開,

出來的色會係淡淡的,

跟著再係眼尾位加深...



見到嗎?

原色係可以好深的..

記緊..劃得上眼線, 請與下眼線連接.



之後想令隻眼更加加深立體感,

可以用銀色係眼頭位同下眼線到上色,



唔好以為好誇..

一D 都唔係~~



只要推返混合,

便會好自然~~

好啦..

大家係呢個時間便應該埋眼線同搽眼睫毛液,

但今次可以慳返~

因為小妹一向都係幫襯KP 的植眼睫毛,

今次植的款係"娃娃", 長度係11mm.

比起之前12mm 短少少, 但係出來效果會比較濃密~~

加上KP的技師個個都好專業,

出來效果都好令人滿意~

keep 到幾耐?

一個月度啦~( 小心保養的話)

有咗呢個植毛,

我可以慳返劃眼線添!

上返個粉紅胭脂同唇膏,

攪掂~



今次除咗係想試NARS既新品之外,

就係想影下"技寨"新既頭飾.



呢個係近期新品,

新design, 夠高貴~~( 版權所有, 請專重)



新既髮型,

大家唔好以前阿技係好長頭髮阿~

阿技只係得到肩膀的長度呢~~





好啦....

為咗唔想大家係度唔開胃,

放住咁多相先啦~

下次都係搵返model 同我示範好d啦~






上年阿技得到好多化妝上的讚賞,

覺得自己係冇入錯行的,

而新一年,

大家如果要搵阿技化妝,

新娘化妝, 姐妹化妝, 宴會化妝, party 化妝....等等.

只要話識得技安小姐,

全部都比個折你地啦~

阿技完全樂於為大家服務!

想搵我?












Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。