Monday, December 5, 2011

我既人生就係不停咁試! 帶你進入春色無邊的浴室, 一齊沖個LUSH七色的涼.

阿技早前有機會去試住酒店後,

愛上嘆酒店,

一直有機會的話, 都想重遊地,

而今次, 阿技有機會去嘆的係澳門十六蒲.
( 下次出文再介紹十六蒲吧!)

咁今次講D 乜..

係阿技的泡泡浴...
(有點粉紅色的煙霧)

又話說早前阿技參加完LUSH 的EVENT 後,

收到數件泡泡浴的氣泡彈,

同泡泡浴彈!

今次難得有機會去靚酒店玩,

當然要帶埋D 泡泡彈去嘆泡泡浴啦~

(其實屋企都有浴缸, 但很少..很少會係屋企嘆!)

好啦..入正題啦~

今次入住的係..十六蒲的行政套房! (羡慕呢?)



間房當然係靚到WAH WAH 聲啦~!



超靚的套房,

有自己專屬的樓層,

一般的客人絶不可以去到呢層.



望著這個靚景...爽阿~

不過最爽的係...估唔到酒店提供的SHAMPOO 等用品全部都係...



HERMES

(問你死未!)

好啦..講下個浴缸,

靚D 震...





淨係個水龍頭...都靚成咁!

哎呀...... 我個泡泡彈阿...

肯定比我係運送途中壓爛咗啦...

唔緊要都用得..

今次係LUSH 的氣泡彈,



一放入水....

WAH......"吱..吱...吱...."

好多氣阿..

D 水開始變色啦...





哈哈...變埋綠色啦..

呢個時間..我朋友說:D水咁既色...好似污水廠排出既污水咁樣既!!!

阿技: 你唔識咪亂UP...呢D 水可以令你變得皮膚滑滑同埋有RELAX 咗好多呢~

未講完...我個朋友已經行咗入去...!!!!!=.=

咁阿技自己浸邊一款?

就係....



呢個係聖誕的限量版.

除咗可以起好多泡泡之外,

仲會令到D 水好多好靚的閃粉..

點用..??

等阿技示範方法先...



原個放入水..浸林佢..



記著...要"禁"散佢呢~



再令去沖水..

見到嗎..?

秋風起...泡泡起...(爛)



見到未阿..??

好勁阿...



D 泡泡多到掩埋咗我啦..



哎呀...要影呢D 出浴相....真係有點尷尬!!!!!

但係好彩夠多泡...

唔會穿崩!!



係咪好誇呢~~!!!

大家知道嗎?

浸浴其實不應該超過10分鐘,

因為血液運行的關係..

個人會好易累同埋脫水,

所以8分鐘左右..可以上水休息一陣..

千奇唔好太耐阿~!

LUSH 呢隻泡泡彈有樣好..

除咗色靚,

香味正..

好玩...之外,

就係可以護膚呢~

上水後唔使過水架!!! (過咗水..冇咗D 護膚成份!)



看....估唔到自己浸完..出完汗後..

 一面好膚色~!!!!!!(迷人中....)

間唔中浸一浸,

身體好... 仲會好好瞓呢~



再嘆下靚茶.....爽阿~

LUSH 近期出咗好多CHRISTMAS SET 阿..

你地有冇睇啱冇?

我又要入定D 泡泡彈..再去嘆過啦~!

下次再同大家傾啦~

*

技寨專頁開咗啦~

大家一齊LIKE 一LIKE.

大把著數, 優惠, 活動即將推出呢~



想搵我?









Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。