Saturday, December 10, 2011

阿技跟你分享處理濕疹皮膚的心得,這個SHOWA 八千代沖涼液我用了..你呢?

從前一直會羡慕朋友們有很多很多的試用,

但是原來多不等於啱用!

阿技很開心,

因為個多月前收到PR 電話,

問及阿技的濕疹情形.

(估唔到, 原來真係有人會記得阿技...會留意阿技和記得我是濕疹人!)

在傾談中,

PR 說有一支濕疹專用的沐浴露,

SHOWA 八千代沖涼液

希望可以幫到我....(真的很感謝!)

就係呢支啦~


濕疹專用沐浴露,

含漢方草木沐浴露蘊含復方草本萃取精華, 更天然溫和,

能有效舒緩濕疹痕癢的肌膚.

其實大家未知道,

濕疹是很難斷尾~ ( 慘)

濕疹的皮膚會出現痕癢, 脫皮, 水泡, 紅腫...

嚴重的會影響日常生活同外觀呢~

要治療濕疹..

最緊要係避免用過熱既水去沖涼.

因為會令皮膚更乾燥同痕癢,

介除會致敏既食品同物料等...

不過我明白, 痕起身..真係好惡頂!

不過大家可以試下用以下方法止痕(我個人方法....可以一試)

1. 用冰在痕癢皮膚上輕敷.

2. 用紙巾在痕癢位輕輕來回掃.

3. 用口吹涼風於表面....

4. 使用藥物 ( 盡量唔好啦...)

5. 使用濕疹專用的護膚膏同沖涼用品.

6. 保持皮膚濕潤.

7. 避免食太大刺激的食品, 增加出汗機會.

講返沖涼,

現時我已經換用咗草本奇蹟出的濕疹專用沐浴露,

因為係草本萃取精華,

馬齒莧: 能清熱消腫, 收濕止痕 ( 用係已R 損的皮膚很好效的)

黃柏樹皮: 解毒療瘡 (有時R 損會發炎)

地榆根: 瀉火毒, 止痕癢, 能加快愈合



成1000ml..好大支..慢慢用~

吱出來係綠色的! (有點似鬼口水, 哈哈!)



不過香味方面,

是青草味.......( 未必大家鐘意~ 不過對皮膚好..當然唔好介意)



用我條粗腿試比大家睇! (勿笑!)

起泡量不算多,

不會令皮膚更乾燥!

乳白色的是細細細細小的小泡泡...

能有效地清潔皮膚的油脂呢~~


大家可以放心..

很易過水的,

用後也不會覺得乾燥~

不過為了令自己皮膚唔好咁易痕,

就要用甘油或沐浴油令自己皮膚鎖住濕潤啦~

冬天到啦! 濕疹返發的高風期又到啦~

濕疹皮膚既你,

要小心保護阿~~

想搵我?







Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。