Tuesday, December 27, 2011

<技寨手工皂室傑作一> 化妝工具清潔皂


技安小姐又造皂啦~

今次要推推推推介比大家既係.......

洗掃皂~

唔知道大家平日用咩用品去清潔自己既化妝掃, 卜呢?

身為化妝師既我, 清掃係成日都做既事,

但係我D掃講真, 係貴野~!!!!!

要好好咁保養,

所以決定自己做手工皂同佢地洗白白.

或者大家未必知道,

做一件手工皂係唔係一件易事,

要用好多時同油去調製.

而油既來源都唔簡單,

棕櫚油, 椰子油....呢D都要精選出來的~

加上溫度既配合, 份量作可以做到一件皂~

加上手工皂既成份係全天然,

所以更加珍貴~!

講咗咁耐,

要介紹我既洗掃皂~

點樣用呢?

1.先整濕件皂.


2. 再把已濕水的掃係上面掃,

染上手工皂.


3. 你會見到D 色即刻出哂來~~



4. 再去過一過水..

乾淨哂~



跟著用風乾便可以了~

就係咁簡單~

其實你地可能覺得冇咩特別,

但特別之處係成份是全天然,

對自己隻手都唔會有任何傷害,

仲可以做到保濕的功用,

加上成份中的油有滋潤成份,

可以令掃更加柔滑!

加上沒味,

絶不會令你支掃留有清潔用品味呢~

已經一舊皂..可以用到...好耐...好耐..~~

大家有興趣的話,

可以留言比我~

因為今次產量得六件,

所以先到先得方式~

由於D油較貴, 大家想要的話每件價錢都係$45, 算係SHARE 返D油價啦~

支持環保, 支持手造皂


想搵我?

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。