Thursday, December 22, 2011

變質了的blog 界朋友~

原本打算打開電腦準備打自己的試用報告,

但在開始前, 見到自己訂閱的blogger 有新文出,

當然會支持一下...........

但突然有感而發,

覺得兩年之間,

變得太多!!

係blogger 界入面,

由初相識,

到今時今日,

真正成為朋友的又有多個?

還記得以前,

那"朋友"說,

blog 用來記錄生活事,

但到了今日,

再睇返那朋友的blog,

意義失了~~!!!

對嗎?

不管人家如何對待自己的blog,

那是人家的自由!

但可以肯定的,

當初簡單和沒有機心的原因,

已經變質,

所有文章都好像是個人主義,

充滿商業味道.

如果我不是blog 界,

我真的會覺得你們很捧.

但因為自己也是這個圈子的人,

運作, 發展, 自己都是行內人,

那些真心分享嗎????????

也好像要把自己瞞騙!

對嗎?

不過...人人對自己的blog 用法不一,

沒有一個規定!

阿技講咁多癈話,

都只係想講....."你"已經變咗!!!


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。