Sunday, September 4, 2011

技寨美女大作戰第四回--- 真真假假的變法 (上集)

今次呢篇文,

長囉....真係辛苦大家要慢慢睇完佢啦!

其實呢期我玩咗好多新野,

同自己變咗好多個身~!

唔知大家記唔記得之前技寨成日都會有<美女大作戰>的活動,

今次要變的人....係....


我...


<<< 技安小姐>>>


係咪有點担心呢?~!??!?!~ (我心諗)

我知..我知我唔係美女......但都比個機會我阿~!~~~~~( 自辯中)

算啦... 入正題啦~~


之前出席完BARE MINERALS 的發佈會,

得到幾件試用品返屋企,

所以要出文,

不如今次便用BARE MINERALS 的粉去化我今次個底妝,

睇咗可唔可以做到大變身的效果~~!!

首先我用咗PRIME TIME FOUNDATON PRIMER 做BASE

透明很滑滑的質地,

可以把面上的大毛孔填咗佢,

仲可以做到好平滑的效果~~!

用完之後便可以上BARE MINERALS 的粉上面,

大家可以睇下我未用之前,

我塊面有點敏感紅印,



到底BARE MINERALS 的碎粉可唔可以完全遮到我面上的印呢?


先用MEDIUM BEIGE 做我既FOUNDATION,

用掃上面,

講真...第一層係完完全全.....遮唔到~~!!!


係咪遮唔到呢...~~

所以我再上多兩層粉啦~~


結果.....出來啦..




大家覺得點?

都遮到七七八八,

咁剩底的三三二二呢??

就用遮瑕粉啦~~

到底效果又遮成點?


我覺得都算自然,

但係重點使用是.....要少少的上面..千奇唔可以貪心~!


點完瑕後,

係時候要用定妝粉啦..


的確係好幼細的

好..

大家可以睇下...

我全面的效果啦~~!




*以上的相片, 全是IPHONE所拍,絶無PS的~!

好啦...

可以開始同大變身,

但可惜品牌不容許同一篇文章有其他品牌出現,

所以大家請按下一篇繼續收看~!!!!




Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。