Sunday, December 18, 2011

SHISEIDO WHITE LUCENT 美透白百人體驗之約活動分享

一呼百應的百人聚會,

有如一個偶像開的一個FANS CLUB聚會.

今次見到資生堂攪咗過新品發佈聚會,

作為粉絲的我, 點會唔支持~!


SHISEIDO WHITE LUCENT 美透白系列百人體驗之約

於炮台山AIA 大廈舉行.



一個百人的約會,

地方安排了我們在一個課室舉行.

地方雖然不是很大,

但係安排都唔錯,

至少人人有位坐,

人人有支水!

在場百人粉絲都是一齊見證Shiseido 新品Intensive Spot Targeting Serum+ 的推出.

今次新品出有咩特別?

就係10日便會見效的特點,

擁有百年歷史的資生堂,

產品一向得到大聚支持,

可想知有他的實力.



呢個就係今次我地有機會一齊優先試用Shiseido White Lucent 系列.

係未正式開始介紹之前,

在場BA 已經好好的給我們講解同展示今次的產品,



這是Shiseido White Lucent Brigthening Cleansing Foam w

係美白系列中洗面用的,

主要係泡沫夠細,

加上可以有效清潔面部多餘的油脂同污垢,

令到皮膚可以更有效的去吸收之後的護膚精華,



泡沬特質是夠幼細, 唔會易消失,

夠結實, 只要少少份量己經泡沫豐富,

加上厚厚的質感,

在面上輕按, 感覺好綿好柔軟同好滑.



除咗有機會了解產品的用法同特質之外,

還有機會讓我們了解自己皮膚黑色素出現的原因,
與及了解自己肌膚構造呢~



呢個就係我地今次的主角,

Shiseido White Lucent
Intensiv Spot Targeting Serum+



活動正式開始啦~

靚女主持人介紹了Shiseido 美透白專家WINKY 給我們講解這個美白秘密同方法,

給我們上了一個寶貴的一課!

一白遮三醜, 誰不想又白又滑,

坊間方法過百種,

真正有效的又有幾多樣,

想去除面上的斑斑,

治標先要治本呢~



透白的GEL 妝Intensive White Lucent Intensive Spot Targeting Serum+,

水潤潤的感覺, 很易被吸收!
大家未必知道,

早於1917年資生堂已經開始對美白進行研究,

而且還推出了紅色夢露Eudermine 活膚水呢~

是史上最先推出的美白產品!

可見他們已經是美白專家.



當然, 如果要美白產品的功效做到更好,

其他相關的防禦都要做好,

例如, 日常的防曬粉底, 碎粉都要配合.

在這個百人之約中,

Shiseido還教我們用資生堂的彩妝用品化一個靚靚的妝呢~

MODEL 是我們BLOGGER 之一呢~



可惜阿技的坐位不是正中,

未能影到太多相,

還有太專心的聽講,

所以有點忘了影相呢~



資生堂對我們這班BLOGGER 安排了三個遊戲,

但是阿技還是沒有這麼的幸運,

不過投入過總算是得著~



由於聚會只月2小時,

時間後快過,

不過有機會跟一班的BLOGGER 一齊見證新品推出,

還有機會優先試用,

真係好幸運,

試用品就在袋子中,

好期待阿~




大家要等我既試用阿~


想搵我?









 

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。