Sunday, September 4, 2011

技寨美女大作戰第四回--- 真真假假的變法 (下集)

上回講到我用BARE MINERALS 打好自己個底後,

如何時以同我呢個"實"頭的髮型改造下~!


由於個樣太衰既關係...所以容許我灰咗佢!

大家要記著..我今次係想比大家睇下我個悶到嘔的頭可以點變~!!


 今次要靠佢啦~

髮捲我相信好多用都有,

但係我今次用呢支係NAHADA 的髮捲,

勝在夠輕同夠安全,

唔會重重的舉起手夾髮夾到手軟,

加上仲可以做到好多唔同既效果~~!

(哎呀! 下次我專登開POST 講下呢D勁野先~!)

講返正題,

我個頭...



哈...見到冇...夾一夾..D HAIR 即時有變化..

見到一边仲係直一直..

另一已經有哂型啦~

好多人見到我前面D 陰...

都話似假...!!!!

你地覺得呢~!??

(轉頭開估)


夾埋後面...便完成我第一個造型!!!

不過我自己唔多滿意..

話哂<美女大作戰> 咁叫作戰咗?

二來.....自已咁既樣有咩唔同咗???

會比大家"噓"嗎?


好啦..好啦..即刻搵返D 出來攪攪個樣先~?!

手上係NARS 今季新出的色~

早前發佈會都有介紹過~!

是一盒雙色的眼影,



一边是橙,

一边是閃黃色的~


先用橙色放左眼尾位置,

閃黃放在下眼線位置,

而眼窩, 我打算用.....棕色打底~!( 唔想眼部變得更腫)



大變身點少得靚靚COLOR CON 阿!

今次又係用FRESHLOOK 的藍色2星期COLOR CON,

以前會担心成日帶會唔會壞眼,

點知原來舒服到用咗都唔覺~!!

仲會覺得好靚而用上癮呢~!


橙色配上絶配的藍色CON,

襯到絶!!!

大家有時會以為藍色CON 一定要配返藍色眼影~~( OUT 哂啦)

橙同藍都係一個友好配搭呢~!

再用眼線筆幫自己畫返條事業線先~!



哈~ 今次呢個變身,

全部都係用新野!

呢2支眼線筆都係收返來的試用,

來自AVANCE 的LIQUID EYELINE

講真, 我覺得紅色好用過黑色!

紅色包裝係黑色,

棕色包裝的是棕色,

2支都是好似毛筆的感覺.

我個人覺得初學自己化妝者,

毛筆的眼線筆是比較難HANDLE 的~!!

要好好的使用應該是要打平來畫,

不要垂直啊~!



很老實, 真的不脫色, 是超級防水,

但缺點是.....不可以劃錯...

還有..注意是...劃完唔好即刻打開眼..

因為D 墨水未乾..會印到上面呢~~~~~

不過呢2支眼線筆都有可取之處,
便是夠黑...夠實色!!!


這2支一比較..便會見到棕色的筆咀劃出來比較幼..

而黑色是較粗的..

不過..我比較喜歡黑色.....因為出來的線可以做到很實的感覺!


哎呀..我又離哂題啦..

好啦..

準備..

睇下..

我有...次...

做變身主角...

變咗D 咩?


.
.
.
.
.


.

.
.
.
.
.
.

好緊張阿..
.
.
.



呢張係比大家睇下我個妝先..

跟著...見到我有咩唔同咗嗎?
.
.
.
.
.
.



仲未見到??

.

.
.
.

長髮姑娘....

HAHAHAHAAHA
..
..
..


.
.
.
.


是否相差很遠吧~~~

好了..

送上最後一幅..




好...

希望今次的美女大作戰冇令大家失望啦~~~

(上以全部圖片均由IPHONE 拍攝, 全冇PS 過的)







Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。