Monday, December 26, 2011

AVANCE 令一個爆瘡女挽回自信

以下的圖片, 可能會引起你地既不安!!

上個月係阿技另一個生活的開始,

可能係一時未能太習慣,

而發生大爆瘡時件...

大爆瘡對我來講係有史以來的第一次,

面對呢一個情形,

攪到出文的心情都影響埋!!

不過...呢個世界有樣偉大的發明..

叫做化妝品!

嘻嘻~

好啦..唔講咁多..

開始爆瘡女變滑滑女之謎~~~~


呢個咪係大爆瘡既我囉~ (放心, 而完全康復!)

早前用咗呢個樣去出席發佈會( 佩服我呢個胆量呢!)

個發佈會係介紹AVANCE 的眼部化妝用品!

如果大家係有睇開日本雜誌,

會見到D 雜誌成日一致推祟的品牌之一.

而今次登陸香港,

作為化妝師既我點會唔留意阿~!



當日發佈會,

請到樂曈來做嘉賓呢~

就咁講AVANCE,

你未必知係咩Product,

就係呢個啦~





哈~ 其實我一向用係新娘子度用的睫毛液, 就係呢吱啦~

呢支有咩好~?

唔好話我講得誇張,

用咗真係可以潛水都得!

紅色包裝AVANCE 瞬間濃密卷翹睫毛膏,

(VOLUME CARE MASCARA) 

內含蘆薈, 透明質酸, 山茶花油及荷荷巴油等保濕成分,

時刻可以滋潤睫毛. 做到防水防汗, 抗菌性強.

而藍色包裝AVANCE瞬間纖長修護睫毛膏,

(LONG CARE MASCARA)

FILM TYPE的配方, 可以防汗防水,

同時因不混合纖維, 可以做出支支分明,

不會糾結纖維塊.


兩支都好好用,

好啦~ 到我出場!





勁呢.....我既大爆瘡一下子比我得七七八八.



今次我仲用咗d 野,

係就雙眼皮貼,

有冇見到我隻眼圓咗好多呢~?

到佢出場啦~~



我今次用既係呢隻AVANCE Long Care Mascara,



呢個頭可以做出好濃密同容易控制呢~



真係好易用阿~~

好啦....



爆瘡女..變成......咁樣樣啦~





hahaha


想搵我?









Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。