Tuesday, December 13, 2011

變靚密碼~~TRF, HGF , 乜東東? 入來睇下咪知囉!

自從全職做返化妝師後,

真真正正多返D時間出來做返自己想做既野,

例如..出JOB..出文..出EVENT...

同埋做FAICAL.做運動!

早前完成咗REENEX 一連四項的TRIAL,

CPS 更生活膚療程






  • 冷凍光學膠原自生療程





  • HGF 激活細胞增生療程

    同埋TRF 膠原效緊緻療程

    而HGF 同TRF  正是今次我要跟大家分享的主題~

    其實HGF 激活細胞增生療程是利用獨有「雙向引流」技術,

    先用吸咀吸走老舊角質及污垢,

    加強肌膚吸收能力! 吸既時候會FEEL到好似有個砂膠係面到摩擦, 

    放心..完全唔痛.

    跟著會用另一個頭導入110種人體生長因子精華至肌膚底層,

    激發COLLAGN ZONE 內纖維母細胞,

    加強骨膠原更生.

    導入時會有種感覺, 少少吉吉地..

    好似平時冬天爆擦時搽CREAM 個種吉吉地, 但好快冇事~

    呢個FACIAL 可以令到皮膚保濕度大增, 改善到暗啞達89%

    大家未必知, 做完呢PART,

    治療師比返我睇清潔我塊面既水.....係......咩.....情.....況~

    以下圖會令人不安,

    膽小者勿看~



    噢..阿技已經好好好好勤力的的清面..

    但點解都會咁......DIRTY!

    做完導入, 當然係要敷返個MASK 比你去鎖返住先精華啦~



    係每一個療程之間,

    治療師都話要相距至少2星期,

    於是2個多星期後再做埋另一個療程,

    就是TRF 膠原效緊緻療程

    呢一PART 係關鍵來的,

    因為老化的角質層就如一個老化咗的彈簧,

    由於低層還未鞏固,

    所以要靠TRF 膠原效緊緻療程獨有的雙重緊緻效能,

    以專利頻率深入真皮層,

    促進水份子磨擦產生熱能,

    做到緊緻及骨膠原重組排列,

    增強鎖水力, 令面部即是提升~!

    一開始洗完面,

    治療師會係我面上搽少少油 (方便個機械運作之用)



    跟著係開始用儀器係面上一下一下的"DUP".

    感覺好似開頭凍, 但入面熱返出來~


    由於小妹的面係嚴重需要緊緻,

    所以治療師都會著重那些位置.



    圖中所見的是完成了一边面,

    由於入面熱出來,

    所以面上會有點紅.


    呢張相, 係想大家睇下即時緊緻的分別,

    左边係未打, 比較鬆同包,

    但係右边面已經有返輪廓.

    效果相當明顯.

    完成後當然都係會同你敷返個MASK 啦~







    經過這一個療程, 發現自己原來生長骨膠原之外,

    仲因為年齡大的問題會鬆弛.

    要改善, 真係單單自己攪都係做唔到~

    我相信REENEX~

    想了解多D?

    可以到
    Elyze
      
    Dermes

    Reenex

    Evvus

    睇下啦!





    

    Meet The Author

    濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。