Wednesday, December 14, 2011

聖誕送禮首選既大方又得體的Intense Care Live Snail Ampoule蝸牛全效修護安瓶套裝

今次又同大家再介紹TONY MOLY蝸牛產品
講真蝸牛品牌已經介紹唔少次,

但今次呢個真係令人好有驚喜~~~~~~

先講講個包裝先!

正正方方一盒東西,

好重手,

打開自己都忍唔住WAH 咗一聲.

(原諒我未見過大場面)


WAH...唔知係咪情意結的關係,

總係覺得所有包裝係用Dropper的小樽都會覺得係Pro 野~

不過我冇講錯..

睇完說明書,

覺得唔止係Pro咁簡單.

因為原來一支支細細的小樽入面係..



92%韓國蝸牛黏液!!!!!

功效係可以做到促進皮膚細胞更生,

能夠修護受損皮膚呢~

果然係精華~



唔好睇少佢個SIZE,

一支4ml 的東西, 已經擁有3680mg 的過濾物~

雖然size 唔大, 但係夠新鮮..

同埋一支都用到3日早晚搽,

都算抵玩阿~

加上一盒有八支咁多呢~!



我知道你地又會問,

一次吱幾多先夠用?

我好老實,

我吱2下先夠~~~~~

因為佢質地唔係水水個種,


同蝸牛的黏性相近,

所以我通常會用雙手拍打面上...

等佢容易d 吸收~



推開咗後,

見到精華有少少杰的質地,

但都算快吸引的一種.



過咗10分鐘, 再影相,

見到已經隻手已經有返d光澤.

明顯比未搽前係靚好多~

一向買蝸牛系列都會附送多一樣產品,

就係Live Small Pack.

呢支係一個mask,

洗完面後使用,

10-15 分鐘後洗面再用Ampoule 搽上面會更有好的效果呢~



我覺得呢set product 可以用作Christmas gift 送比人,

一來個包裝又靚,

又大方同得體,

二來什麼膚質的人都啱用,

esp 對面部有傷口例如暗瘡的朋友啱用~

三來, 坊間一向口啤唔錯,

買到唔好用的機會少咗呢~

我估大家諗gift 都諗到頭爆,

呢set 真係可以諗諗佢~

TonyMoly 概念專櫃:尖沙咀LCX、The ONE、大埔超級城 、元朗廣場 (11月1日開幕)
-CitySuper 及LOGON

TONYMOLY客戶服務熱線        Tel: 2790 0781

想搵我?





Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。