Thursday, July 28, 2011

<技寨美女大作戰>第一回 短髮美媚輕易變出甜.型.華麗.簡約造型

很久沒有再推出自己工作的妝文啦~
 
原因一. 沒有時間
原因二, 沒有靈感
原因三, 沒有好拍擋
原因四, 沒有地方.
 
現在有技寨的出現,
我可以多D 投入返化妝同設計的工作啦~!
 
好, 唔講咁多啦~
 
希望大家會喜歡這個分享啦~!
 
< 技寨美女大作戰>
 
第一回
 
短髮美媚輕易變出甜.型.華麗.簡約造型
 
今次主角係謝珊珊,
 
其實好早期已經同珊珊合作過~
 
唔記得可以再重溫:
 
(原來已經事隔咁耐了~!)
 
今次除咗搵珊珊幫技寨做頭爆MODEL 之外,
 
還專登找來了一位女的攝影師(STEP) 一齊合作,
 
希望可以給大家更多驚喜!
 
*特別鳴謝YANDY 的相片提供
 
今次的拍攝場地是技寨和技寨的工作大廈,
 
珊珊一來到,
 
便要即刻開工啦~
 
 
 
很意外,
 
技: 珊珊...你做咩變咗短髮既?
我仲諗住今日同你SET 個勁頭呢~!! (失望中)
 
珊: 哎呀! 乜你冇睇我FB 咩? 剪咗好耐啦..我仲以為你知呢~!
不過仲好啦! 短髮既新娘LOOK 唔多, 今次咪當考你囉!
 
技: 你估你可以考到我咩~!?
 
不用一個鐘,
 
頭已SET, 妝己化,
換埋衫,
 

(唔明! 點解MODEL 們可以咁瘦!)
夾好哂~
 
可以開工~
 
先是在技寨內取景,
 

唔係自己讚自己 !
技寨雖然唔大,
但都仲可以有位影埋相~!

(花絮相) 珊珊果然係一個演員,
可以有咁多個表情~

(YANDY 提供) 古靈精怪的她竟然一埋位,
又可以交足功課~! 勁!

(YANDY 提供) 可愛的新娘子~!!!
影完室內,
便移陣到門口!
有來過技寨的朋友都會知道技寨的門口係好靚的~ (又來自誇)
哈~ 個個都好用心咁影時..
我又唔知做緊乜啦~

哈~ 扮下野. 一齊影先~!
出到門口拍攝,
換個場景,
當然要換埋妝啦~
轉埋個頭飾又會有另一個味道~

珊珊太利害,
知道要轉LOOK ,轉景後,
連POSE 都由SWEET 變做型格呢~!

(YANDY 提供)
再轉..再轉~
把握個天未落雨前要完成阿~!
今次要到後樓梯啦~

(YANDY提供)
很佩服攝影師們,
對每一個POSE 都是有要求的~
(呢D先叫做有HEART)

(YANDY 提供)
珊珊, 你真係冇入錯行~! 果然係演技派!
最後上到天台啦~~
由於太黑的關係,
影唔到花絮相呢~!(嘻)





講咗咁耐!
大家係咪想睇下今次既相呢~!!??
好~
海量的相黎啦~!
相片由攝影師提供!











大家喜歡這類相嗎?
喜歡的話,
請給我留言或推一推呢~!
如希望能擁有自己個人一輯相,
也可以私下留言給我吧~!
EMAIL: iammisskwok@gmail.com

得閒大家可以facebook add 我阿~
不過如果係諗住add 我係tag 我玩遊戲, 叫我不停like 的朋友,
唔好add 我啦..我唔想dislike 你呢~!
http://facebook.com/dion.kwok
另外,
大家也可以在iammisskwok.blogspot.com 搵到技安小姐同技寨最新活動公怖呢!

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。