Sunday, January 1, 2012

大時大節爆肥後, 輕食主義成了新寵兒--肌之子全新「纖吃纖盈麵」

HAPPY NEW YEAR!

2012年來啦~

係度祝大家日日都開開心心,

健康快樂~~~~~

自從一個12月的出現,

成日都想減肥既我計劃又失敗,

食多咗好多野..

三日唔埋..又打邊爐同BBQ.....

於是我於2011年最後一日決定了....

2012年係我大變身既一年,

好多新計劃, 新願望出現...

其中一樣係..我要減肥,

不過我明既...唔可以急..只有循序漸進.

先從食得健康同做運動入手!

之前收到2包試食試用,

係輕食主義既纖吃纖盈既麵食!

一個係海鮮味, 另一個係牛肉味.


見到包裝上已經說明Kcal 一點都唔高,

好放心咁食用!

因為媽咪成日話食呢d即食麵係好肥好肥呢...

攪到成日都怕怕..

唔知你地兒時會唔會有錯覺,

以為一包麵入面會有咁多餸,

仲有湯同碗而覺得不可思議?

大個後先知道那些餸同碗都是假的,

唯一係真既係個麵同d味!



先開那包只得34 kcal 既海鮮味啦~

入面有一包半真空的麵同調味粉.



如果從未入過廚既朋友對呢包麵係手足無措時,

可以參考包裝外既建議煮法!



先把麵從半真空袋倒出,

去除入面既水,

再加入沸水,



令d麵變熱!



調味粉倒出於碗內,
再加入沸水變成有味道既湯底.

之後再把麵夾回有味道既湯內.



由於一碗淨麵對我來講係絶對唔夠.

所以我決定加餸...

(又話減肥......!!!)

我加的會係..技媽牌既自家製餃子.



咪話我買花讚花香..

技媽曾經同阿技係兒時參加過煮野食比賽,

得到過冠軍,

加上阿技公公係廚藝學校既校長同出過好多教煮食既書呢~~~

所以...如果阿技得到呢個遺傳的話,

我應該...都煮得唔錯~!



講返d 餃子, 係阿技媽自己包的,

所以料同食材都係一級的!

今次等阿技教大家煮餃子啦~

先開一鍋沸水.

把餃子倒入去..


請於放後要不停攪伴, 為防痴底.



當水再次沸後, 請加一碗清水,

等沸水變回未沸前,

這個加水動作要有三次,

才可以確保餃子全熟呢~



之後便可以上枱啦~

一碗海鮮味的餃子麵便完成啦~

味道如何?

當然唔錯啦~

不過不可以提的是麵既質地,

我一直以為係好似河粉咁林林的,

但原來係爽口的,

要咬碎才可以吞的~



睇返包裝, 原來係蒟蒻製成, 十分健康.

加上有咬口既關係,

會容易令人覺得飽肚呢~!!

如果唔鐘意海鮮味,

仲可以試下紅燒牛肉味阿~



都係54kcal 咋..

可以食得好放心呢~



新一年,

舊既野要讓他過去,

新既野要嘗試.

大家都一齊試下呢種健康食品啦~

想搵我?










Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。