Sunday, January 15, 2012

髮型SET頭既秘密武器, LUCIDO-L 造出至靚既光澤感.

大家有冇諗過點解有時大家都係咁化妝, 咁SET 頭,

但係有D 人會造到好靚既效果,

有D人卻唔成功呢?

其實阿技作為一個化妝師,

要有出色的效果,

咁一定會自己既秘密武器!

今次同大家分享既係咩?

好多時,

出去做野,

化好哂妝,

到SET 頭個PART,

想要做出柔順同埋滑滑的髮質造型時,

往往會遇到一D 意想唔同既問題!

例如頭髮太乾,

太多開叉,

又或者頭髮四維外翹,

都會影響效果!

呢個時候你可以點算?

扎起哂佢D頭髮? (避開問題的方法之一, 但係好可惜的會少咗幾個好靚既造型)

整濕佢再扎? (仲衰會好似個頭好"立"咁!)

噴SPRAY同佢定型? ( 一噴錯即刻冇法收拾!)

解決方法好簡單,

如果你要同客人SET 一些頭髮放哂落黎既造型,

或者你自己想幫自己做出好似好滑既頭髮造型,

可以選用呢一隻,

LUCIDO-L 出既Hair Make Supplement


輕塑美髮系列

#柔順直髮乳液
呢隻係比直髮既朋友使用~

佢既功用可以做到

撫平外翹髮絲, 抑制開叉,


塑造柔順貼服的直髮造型。

而用法好簡單:

用風筒造型再塗上乳液,


令髮絲順滑易梳,持久保持柔順觸感.


吱出來係乳白色的,

杰杰地,

直接搽係頭髮到,

再用風筒吹乾,

便可以了~

其實成份好簡單,









○ 低分子「浸透型透明質酸」滲入頭髮底層,補充水分。

○ 高分子「皮膜型透明質酸」於頭髮表面形成保護膜,令頭髮觸感柔軟順滑。
○ 蘊含+CMC專業護髮成分,修護頭髮原有的水分儲藏機能。

所以唔使擔心會傷到D頭髮阿~


通常我會用咗係MODEL 既頭髮度先,

等佢乾咗,

再同佢做出其他造型,

例如捲同拉直!

大家可能唔知道,

頭髮夠水份,

有一定既光澤,

對一個整體造型來講,

係重要既一環!



其實要做一個成功的化妝師,

我覺得要對每一個細節都要一絲不苟,

不可以求其,

專心聽客人比既意見,

同埋要多發問,

多留意潮流既動向呢~

誠意推介比你~~~~~~~ 我既朋友們~!

想搵我?



Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。