Tuesday, January 10, 2012

全港首張Disney別注版SD卡已經係我手上啦~ 米奇SD CARD!


科技真係進步,

仲記得以前買SD 咭會分咗電話用定係影相用,

相當多的型號,

通常我都會買錯~!

繼推出全球首部高達電腦後,本地數碼及時尚精品品牌MW再獻新猷,

推出全港首張Disney別注版SD

但係宜家已經出咗多功能的SD CARD,

好似呢款Micro SD Card,

4 GB , 8 GB 16 GB三款.

可以用係電話之外,

仲有相機呢~

還有我部插咭式的收音機呢~~~~



不估你地可能會問,

我部電話唔係用呢D 咁大塊既SD 咭喎~

..

呢款SD 咭其實係分體式的~


你可以用呢個Adapter 去幫你張咭去入歌呢~

仲有旁边有個保險鎖功能呢,

令你用得更放心!

不過點樣多功能對我來講,

最吸引都係米奇老鼠~

好得意阿~




大家對廸士尼呢款有興趣?

仲有其他人物呢~

 聖誕閃亮登場的Disney別注版SD共有六大迪士尼經典人物:

米奇、美妮、布魯托、唐老鴨、黛絲及史迪仔,

全套14款。

每款建議零售價:HK$148

大家可以放放放放心.....

全部係正版阿~




MW是本地數碼及時尚精品品牌,
獲多個經典漫畫官方授權,
部份包括:DC Comics DC漫畫)之超人、蝙蝠俠、神奇女俠、閃電俠及綠燈俠、Marvel Comics(驚奇漫畫)之神奇四俠、蜘蛛俠、變形俠醫、X-Men變種特攻、Captain America美國隊長、Transformers變形金剛、機動戰士高達、多啦A夢及迪士尼等。
MW產品類型多元化,分別有:SD 卡、SD卡套、數碼相機套、手提電腦袋、電話套、notebook保護套、斜孭袋、USB記憶棒、外置硬碟機、光學滑鼠及滑鼠墊、電腦鍵盤、入耳式耳筒、大耳機、喇叭、MP3機、iPhone保護殼等。

 MW旗艦店已於201010月開幕,位於尖沙咀加連威老道34-36gi商場三樓,是全港首間以動漫作主題之數碼及時尚精品專門店,店內設有多個動漫主題區,並定期舉辦動漫產品珍藏展。

MW專門店 : www.facebook.com/metalware-technology

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。