Sunday, January 1, 2012

GoodSkin 給你改善皮膚的好機會

阿技自從開始個人發展後,

好高興得到好多人賞識,

邀請出席唔同大大小小既發佈會,

而今次很開心可以又再親身即場了解Goodskin 既產品.

Goodskin 大家好似好陌生?

其實一d 都唔係,

巴士Roadshow 早前成日播的一個去紋產品,



即時見效的呢?

阿技曾經比呢個廣告燒到收唔到~~

最後入仲左支返來玩呢?

今次呢個EVENT 比機會我去了解更多Goodskin 既新產品~



呢支...就係呢支TRI-AKTILINE,

早前roadshow 成日播既一個廣告~

這個能立即填補興撫平皺紋.

即時做個實驗你地睇啦~



這是阿技的感情線....!!

在這個EVENT , 即場用TRI - AKTILINE 遮咗佢.



內裡三大成份, 即時填補皺紋.

1. Gatuline Expression: 植物性類肉毒桿菌, 能放鬆緊繃的肌肉. 這正是造成表情紋的重要原因, 能有助放鬆臉部肌膚.減淡表情紋.

2. Kombuchka TM PH Extract: 從黑茶中所萃取的種酵母成份, 能進肌膚保水能力, 撫平皺紋, 順滑肌膚.

3. Argireline : 六胜肽蛋白, 能促進肌膚的重建機制以增生天然膠原蛋白,促進天然骨膠原製造, 去皺效果顯著.

比個勁D的效果你地睇啦~



把TRI- AKTILINE 放在手背上的紋理位置,

推開.....



見到嗎?

2隻都是阿技的手........

試想像用係面,

所有既紋都會變得淡,

會即時見到年輕既感覺~!

HK$390/30ml




另一支係膠原再生面霜,

獨有「3R三重修復更生」功效, 原理與醫學美容療程相,

能刺激肌膚底層膠原蛋白再生,

同時再為細胞注滿水份,

有效提升肌膚彈性及光澤.

HK$380/50ml


Smooth-365 TM 多肽亮膚精華霜,

可以瞬間打造柔滑觸質, 亮白膚色.

呢支能即時修補飾瑕疵, 平滑肌膚,

持續使用更能令膚色更亮白,

可以作妝前底霜,

能即時改善膚色膚質,

令粉底貼服無瑕.

HK$ 340/ 30ml



Eyliplex-2 日夜煥采修護眼霜,

白色蓋的是速效活化啫喱,

即時提升眼周肌膚, 保持緊緻!

藍色蓋的是長效修護精華,

減淡黑眼圈,

刺激天然膠原蛋白增生,

提升緊緻度.

呢盒集結124種護膚成分,

以雙效專利配方, 日夜接力, 全力位改善眼周肌膚問題呢~

HK$370/ 10ml+10ml


一個簡單的EVENT,

足夠令我完全了解所有PRODUCT的用法~

如果想了解多點可以到Sa Sa Cosmetic Company Limited 度睇吓啦!

想搵我?












Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。