Tuesday, January 10, 2012

為免尷尬, 你應該使用LUSH免沖洗爽髮粉同埋執執個髮型!小動作, 大改變!

你一日洗幾多次頭?

我要兩次...的...因為我個頭好易出汗同油,

成日都會變咗好"立"咁!

好失禮!

呢個情形成日出現係我全日出JOB 時..

日間仲好清爽, 傍晚己而"立"哂!!

從前, 我會用爽身粉去解決呢個問題,

但係都唔係好WORK,

成日攪到個頭好似好多灰塵咁!!!!

而近期, 我係LUSH 度見到出咗新發明產品推出,

就係免沖洗爽髮粉!



含檸檬, 葡萄柚和石灰帶來清潔作用,

加上味道好清新呢~



用法好簡單, 只要把幼細的粉末直接撲上頭髮,

粉末將會停留頭髮上進行全面清潔工作,


吸走頭髮的油脂!

(見到我個"立"頭未~~!)


我個頭即時回復不油膩的清爽感覺.

大家可以放心,

多餘的粉末會自動快速咁流失呢~



個頭開始人似返人頭樣啦~!!

我覺得呢個免沖洗的爽髮粉係超級好用,

好方便一些唔可以洗頭既朋友用,

例如, 懷孕女士, 坐月媽媽, 手術後的病人, 長途機的乘客, 出外工作而成日頭'立"的我....

如果覺得成支拎出街唔方便,

可以放入樽仔,

有需要時先用都得啊~

價錢平平地 $119/250g

大家想了解多D,



其實頭"立"係整潔觀感上尷尬之外,

我都遇上另一尷尬,

就係外觀上啦~



頭髮唔長唔短都好怪,

一直都想流返長個頭,

但一去到呢d 尷尬位,

就真係頭痛!

不過我有辨法,

就係.....


不過我呢個係Miss Dollybird度買的~

點用?
有兩種用法!
1. 先用熱髮捲把頭髮夾曲, 再先呢個定型~


2. 另一種係瞓覺前一晚用, 捲到第二朝先拆~!



由髮尾再開上捲,

再扣回便成了~

搵個公仔做比你地睇!


我用公仔做比你地睇!



就係咁簡單~~

好啦..比大家睇下我個頭夾完會係咁~


捲前


捲後!

成個LOOK 係..



記得唔好捲咁高,

否則會有點.....娘!

好啦~

分享住咁多先~

下次再傾!





想搵我?







Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。