Tuesday, January 17, 2012

大鄉里阿技開心大發現--類蛇毒係可以抗皺同緊緻!

近期阿技收到一個新既試用,

類蛇毒抗皺系列?!!!

Sea Tree SYN-AKE Advanced Dermatology From Forest

老老實實,

我聽美容既資訊都唔少,

好多時都係話護膚品由植物, 深海, 火山岩石...天然東西提煉出來!

直至早前試過蝸牛已經覺得好厲害之後,

今次竟然接觸蛇~~~~~~~~~~~~~~~~~~!

真係大開眼界!


呢盒就係傳說中的類蛇毒緊緻抗皺精華套裝

Tonymoly Synake Wrinkle Filler Perfecter

或者我講下咩係類蛇毒~?

用來經研究, 類蛇毒能逆轉肌齡,

因為人的皮膚中有機類似蛇毒的結構,

所以長期便用,

能夠做到抗皺緊緻肌膚,

收緊毛孔的功效.



經網上找過資料,

原來好多荷里活女星都熱捧呢隻最新研發的抗皺緊膚成份,

因為可以做到緊緻, 令輸廓出返來~



呢支就係精華素,

個設計好似一支針筒咁!

只要洗完面後,

搽咗爽膚水後,

便可以吱一吱,

再直接搽上面~



我通常用埋個斜角咀係面上做埋按摩,

把皺紋位掃開~


可以用係額頭位, 眼角, 虎紋位!

當然加埋自己按摩仲可以事半功倍啦~

呢2支有咩分別?

一支係緊緻, 另一支係抗皺!

當然你可以選擇用其中一支又得,

又或許輪住用都可以呢~

一支個份量都有12ml 呢~

價錢都係$550一set !!

~~~Made in Korea~~~

抵~

除咗抗皺產品之外,

仲有類毒抗毒凝膠面膜,

抗皺眼霜, 抗皺面霜...

想知道多d,

可以去佢地門市睇下~

想搵我?



技寨FANS PAGE 開咗啦~
想知道更快的美容資訊同化妝潮流,



Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。