Tuesday, January 24, 2012

粉紅盒的華麗< GLOSSYBOX > 給我難以抗拒的誘惑

女仔係好膚淺!

外表既吸引, 往往成為會先入為主,

粉紅色的禮物已經中咗女仔的要害~

加上貴麗的字體同布面的包裝,

成為今年送禮物既必備~!!!


男生們其實可以諗每個月送份小禮物女朋友啊~?

等佢個個月都有份驚喜!

如果真係要送,

可以選擇送一款叫做"GLOSSY BOX"既禮盒~

是一個美容禮盒.

女士們常常都要買美容護膚品,

作為體貼既男朋友,

可以買個呢款禮盒,

入面有不同護膚品的品牌新品!

而那些品牌都是國際一線的品牌呢~



就好像一月份的禮盒為例,

入面已經有BECCA 的彩妝用品,

bliss (我大愛的品牌) 檸檬+鼠尾草潤體霜,

LANCOME 嫩肌活膚精華露,

摩洛哥順髮油,

同埋NUXE Reve De Miel @ 極緻蜂蜜日霜

個個月都有新奇的東西,

我相信,

女仕們收到,

一定會喜歡呢種驚喜!

早前有機會出席GLOSSY BOX的一個PARTY,

了解GLOSSY BOX 既背景,

原來GLOSSY BOX 乃國際品牌, 業務己成功托展至世界各地,

包括法國, 西班牙, 意大利, 英國, 德國, 瑞典, 奧地利,

及至澳洲, 中國, 日本, 韓國等,

至今年進駐香港呢.

而每個月則有美容產品試用裝,

組合成充滿驚喜的美容禮盒!



大家可以放心,

入面品牌真係係出名知名的品牌,

當日PARTY, 仲可以即場可以試下禮盒內的護膚品!



NUXE 在PARTY 中可以比我地更加認識這個品牌,

等我地可以用得安心呢~



而BECCA 都可有COUNTER 比我地即場玩佢地的彩妝用品呢~



在場仲有好多出名的BLOGGERS都來撐場呢~

點樣可以買到?

首先,

大家可以到GLOSSYBOX的網站中填寫< 我的美容檔案>,

而GLOSSYBOX的美容團隊將會根據美容檔案, 為各訂購者包裝更合心意的GLOSSYBOX!

一個BOX 的價錢為HKD120元(連運費)

大家可以到http://www.glossybox.hk/ 登記,

大家係收到個BOX 後做交流分享的,

更可以得到積分,

換取免費禮盒~!



各位朋友,

為咗令自己個個月都會有開心同驚喜,

快D一齊訂返個啦~~


Weibo: www.weib.com/glossyboxhk



想搵我?







Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。