Sunday, January 1, 2012

粉紅色閃鑽設計的有色隠影眼鏡你試過未@FreshKon Dezigner

2012年12月時份,

收到一對COLOR CON 既試用,

係一對粉紅既COLOR CON,

好好好好奇?!!!

到底用咗上眼會係咩效果?

好似兔仔咁?

定係好似X-MEN 入面既奇人異仕咁既樣呢?

就係呢盒啦~


講包裝,

已經好討人歡喜啦~

呢個品牌叫做FreshKon Dezigner.

講真坊間已經出咗N咁多隻color con,

點樣先可以得到大家既歡心?

原來就係color con 既色系同設計.

今次FreshKon Dezigner 極緻美目系列- Solitaire 閃鑽四色完全係一係突破性既概念.



係鑽石外環設計阿!



配合以五箭華麗切割紋, 令眼珠變得更有個性.



外圍係一個黑色框的效果.

做出大眼仔視覺效果~

估唔到鏡片含水量高達55%,

咁隻眼咪唔會覺得乾囉.

仲有高親水性及高透氣物料,

能夠保持眼睛健康.




用我隻素顏加素眼示範下啦~

(手指遮咗粒暗瘡印先~ )



上到眼, 覺得好貼好舒適.

唔會覺得有層野係度阻住視線!

係白光下可以清淅見到CON 既設計,

粉紅色既線條好清淅呢~



黃光下見到粉紅色變得冇咁顯現.

只係覺得眼球變得啡咗!

冇咁黑既眼珠啦~

唔知大家有冇呢個問題,

係眼既瞳孔好大,

有時覺得D COLOR CON 的圈圈做得好細,

眼圈設計大點,

可以令到影像周邊清淅呢~!



哈.....用咗之後,

成個人都好似唔同咗咁~

FreshKon 呢隻con 出咗寛闊的度數可由平光至千度,

合適不同矯視需要的人配戴.

一盒價錢售價: HK$160 /盒( 一對)

係2011年11月初已經有得賣啦~

詳情可以瀏覽: http://www.freshkon.com/

下次再同大家試其他野啦~

想搵我?








Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。