Tuesday, January 10, 2012

技安小姐2012年首個化妝工作, 同大家示範超甜美新娘造型!

Pre-Wedding Job

上次阿技做模特兒真係有點驚嚇,

都係幫專業既模特兒化妝啱我多D.

好啦..今次再場白,

我會短少少..

睇相好過~!



今次阿技係幫柔柔化妝,

希望柔柔會鐘意啦~

呢張相影得唔錯...阿技冇化妝個樣..遮得七七八八!



阿技好鐘意呢張,

因為個花球好靚阿~

係我一個朋友造的~

大家結婚要訂花球的話,

可以搵佢幫手阿~


而阿技度身幫柔柔化D 個超級公仔樣的妝,

好襯柔柔咁KAWAII 的樣~



而頭飾方面,

用的係高貴全石的頭飾.

簡單得來又顯得華麗~

現在的新娘妝,

已經唔再好似以前的妝咁濃同埋個頭都會偏向簡單,

層次感同Volume 比較多!



所以出來的感覺比較自然.

跟歐美的新娘頭款相約.

簡單就時美~

而眼妝方面,

我用咗BOURJOIS 既墨綠色Smoky eyes,

出來效果有少少幻彩的.



加埋頭紗,

效果更好.

柔柔隻眼真係好sharp阿~



由於柔柔面圓圓好可愛,

想令佢個面拉長少少,

可以同佢set 返個高個髮型.

令整體上更修長~


跟著同佢換過另一個頭飾,

不過都係同款的,

但呢張相除咗柔柔吸引外,

就係我啦..

我合埋眼都轉到妝同頭阿..hahahahaha



見到嗎?

呢個頭飾好靚呢~

髮型扎起了,

放咗係一边~





真係唔該哂你啦~~~~~


柔柔小公主!


大家想要阿技幫手化妝的話,

隨時搵我啦~

想搵我?








Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。