Sunday, October 2, 2011

(續)想變仙女療程必答題

10月1 日(天陰)

忽然間很想自己有很大轉變,

變什麼? 沒有IDEA! 只想靚, 瘦, 正.....哈!

還記得上次我試咗REENEX 的CPS 療程,

你用咩心態對代試用? 一次即變仙女? 享受過程, 了解個中功能才是主旨!

今次輪到做冷凍光學膠原自生療程

或者我講講係做D 咩先啦!!!

利用冷凍光學的特定光波1540nm, 突破到肌膚底層500微米,
直達Collagen Zone, 以50 C熱力刺激專責製造骨膠原的纖維母細胞,
重新增生骨膠原, 配合獨有50C " koolburst" 專利冷凍技術, 鎮靜及保護肌膚, 感覺冰涼舒服.


總覺得呢個樣好似準備推入房準備生仔咁....
















係開始做之前, 我問: 可以做出既成效? 原來能令真皮層增厚11%, 皺紋減少41%

聽到美容師講要把50度的射入真皮層, 有點心大心細, 但可以放心的, 原來這個療程已獲美國食品及藥物管理局FDA及歐盟28個國家CE認可.















其實大家冇留意到骨膠原佔我們真皮層的70%, 所以當骨膠原流失, 就會導致肌膚結構失去原有狀態, 肌膚老化的問題就會出現.




其實大家想知道到底做完呢D療程後, 幾時先會見到效果?


我問過美容師, 原來進行膠原自生系統後, Collagen Zone 會逐漸活化, 然後在第10日開始增生骨膠原, 並不斷重組至排列齊整, 肌膚回復平滑, 細緻有彈性.







大家又會好奇到底做呢個療程時..會痛嗎? 講真我有擔心,  因為50度的熱度係塊面喎...但原來出來的感覺係冰涼... 一點都唔痛呢~!

完成後, 美容師會幫我做返個MASK, 令到我的皮膚冇咁刺激~!!


呢個樣好似提早咗"哈老喂"咁~!!
希望冇嚇親大家啦~~!

















至於會唔會變仙女? 跟從治療師的指示方案, 按時進行療程, 並合適合的家居護理, 先可以變仙女的~

我個變仙女計劃仲未完阿~

大家要繼續支持我阿~~


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。